WHM Paneel

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Weet er iemand hier een NL talige site die alles bespreekt over het WHM (web host manager) paneel?
Hiernaast heb ik nog een vraag, is het mogelijk om in het whm paneel domein namen te registeren?

En dan nog een vraag als ik nieuw acount wil aanmaken dan staan er een paar dingen die ik moet invullen zoals Domain wat moet ik hierbij precies invullen?

Alvast bedankt.

Geplaatst door York
Weet er iemand hier een NL talige site die alles bespreekt over het WHM (web host manager) paneel?
Bestaat bij mijn weten niet, maar je hebt wel Webhostingtalk.nl waar je deze vraag ook kan stellen ;)

En nu een serieus antwoord:
Nee, je kan geen domein registreren binnen WHM, enkel een dns invoeren voordat je een domein gaat reggen.

Nieuw account: wat is er exact niet duidelijk?

Bedankt voor je antwoord, ik had ook zo een vermoeden dat het niet zou bestaan had namelijk al van alles afgezocht maar niks gevonden.
Maar wat er exact niet duidelijk is, is

als ik op de knop create nieuw acount druk om dus een nieuw acount aan te maken dan moet ik allemaal gegevens in vullen zoals user, paswoord en ook domain alleen weet ik niet wat ik bij domain in moet vullen.

Ik heb dit pakket maar pas misschien een stomme vraag van me maar wat is dns?

Greetzz York

Ey

Thnx voor de link :thumb:

Misschien doe ik iets bij dat domain verkeert maar ik vul dus de nameserver in die ik heb maar dan krijg ik het volgende resultaat te zien.

You do not have access to create that package (undefined)!

Greetzz York

Heb je wel eerst een package aangemaakt (pakket)?

Aha ik dacht dat ik al iets verkeerd deed probeer het net effe heb ik een packages aangemaakt met bijvoorbeeld naam hosting dan komt er te staan packages aangemaakt yoram_hosting.

Dan vul ik later in bij DOMAIN als ik een nieuw acount probeer aan te maken gewoon yoram in, maar ik krijg dan de foutmelding als in eerder bericht vermeld. :(

Greetzz York

Geplaatst door York
dan komt er te staan packages aangemaakt yoram_hosting.
Dat klopt, in het cpanel van de gebruiker staat dan enkel "hosting", dus zonder yoram_.
Geplaatst door York
Dan vul ik later in bij DOMAIN als ik een nieuw acount probeer aan te maken gewoon yoram in, maar ik krijg dan de foutmelding als in eerder bericht vermeld. :(
Bij domain moet je wel een geldig domain aanmaken, dus domein.tld.

Benader eens je host, met de vraag hoe het zit met die foutmelding.

Btw, wat ik niet helemaal vat: wat ben je precies van plan met WHM? Zoals ik het beluister, heb jij meer dan genoeg aan Cpanel.

Ook ik ga het is proberen, effe kijken wat de host er van zegt jah.

Wat ik helemaal precies van plan ben met een WHM Paneel tjah is een reseller acount was in verhouding goedkoper is met een gewoon hosting dus dacht laat ik die is nemen, alleen krijg ik een paneel waar ik niks van begrijp :D
En als ik dan goed met dit kan omgaan nieuw reseller nemen en dan verkopen en dan als het kan een eigen server starten dus steeds meer gaan uitbreiden, maar eerst maar men eigen site die ligt er veel te lang af
:D

Bedankt voor de hulp :thumb:

Greetzz York

P.S hoe bedoel je precies domain.tld dan moet ik dus eerst ook nog een domein naam kopen voordat ik de hosting kan aanmaken of kan ik ook men eigen nameserver eraan gaan binden?

Misschien even iets om over na te denken: hoe ga je iets verkopen als je niet eens weet wat je verkoopt? ;)

Haha tegen de tijd dat ik het ga verkopen weet ik wel anders ga ik het ook niet doen. :D

Is net gelukt om een acount aan te maken ik had dus bij domain een domein naam in gevoerd nu moet ik deze zcker zelf nog ergens gaan registeren, om deze werkend te maken op dit acount.?

Greetzz York

Geplaatst door York

Is net gelukt om een acount aan te maken ik had dus bij domain een domein naam in gevoerd nu moet ik deze zcker zelf nog ergens gaan registeren, om deze werkend te maken op dit acount.?
Wel eerst "add dns" doen (invullen: ip-adres plus domein.tld) en dan pas een reg. aanvraag indien bij je registrant.

Oke Thnx voor de hulp :thumb:

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan