Who is the best?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Verkoop praatjes houden wij consumenten niet zo van.
zonder dat we het weten gebeurd het echter vaker dan je denkt.
Eerlijkheid daar is waar wij als consumenten toch wel vaak voorop voor in de rij staan...

Wat ik hiermee wil bereiken...

ik vroeg mij af of er ooit weleens testen zijn gedaan samen met o.a. leden van helpmij.nl over welke security nou het beste voor je computer is.

vaak genoeg hoor ik namelijk nogal eens verschillende verhalen over verschillende soorten scanners. de ene is negatief terwijl de ander het volledig aanraad.

maar wat is nou echt de beste op de markt?

Ik vroeg mij dus af of hier weleens onderzoeken over gedaan zijn.
en dan bedoel ik niet van die simpele onderzoeken met een simpele poll.
nee, echte "serieuze" onderzoeken...

Laatst bewerkt:
Op security.nl worden regelmatig resultaten van serieuze testen geplaatst. Probleem is dat er (bijna) altijd een ander uitkomt. Dit komt doordat virusscanner A virus 1 wel tegenhoudt, maar virusscanner B houdt hem juist niet tegen. Maar A laat virus 2 door, die B wel tegenhoudt.
Het ligt er dus precies aan welke virussen ze proberen, en wie er dus zal winnen helaas.

het beste wat je kan doen, is zelf eens 1 maand ieder antivirusprogramma proberen, zoals ik deed. het antivirusprogrammas die wonnen bij mij waren Bullguard internet security (laatste) bij de betalende en Avast! antivirus 5 bij de gratis antivirusprogramma's.

over het algemeen bij antivirusprogramma's vind ik al die recenties maar dikke zever. ze testen alleen maar op de virussen waar zelfs de beginnende Hackers al niet meer mee werken -_-

Klopt het beste is gewoon om zelf een virus "onzichtbaar" te maken met een programma (google) en dan zelf checken. Maar als je dat veel werk vind wat het misschien ook wel is, kan ik toch wel de betaalde versie en gratis versie van Avast aanraden. Gewoon puur om de ervaring;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan