Wi-fi problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

E95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2014
Berichten
2
Ik heb al een tijdje problemen met de wi-fi sinds ik een update van Windows 8 heb gedownload. Ik gebruik UPC internet en heb een modem + een sitecom router. Ik kan dus verbinding maken via de modem en de router. Een verbinding met de wifi via modem maken lukt wel maar de sitecom krijg ik niet aan de praat. De verbinding blijft beperkt. Op alle andere apparaten kan ik wel een verbinding krijgen, en ook als ik een usb adapter in de laptop doe en dan probeer met sitecom verbinding te krijgen lukt het ook. Het moet dus waarschijnlijk een probleem zijn met de netwerkadapter van de laptop zelf (broadcom 802.11n). Misschien een vaag verhaal, maar hoop dat iemand me er mee kan helpen het weer werkende te krijgen. De usb adapter kan ik niet altijd gebruiken omdat die voor de pc nodig is, en de modem wifi geeft een zwak signaal.
 
Laatst bewerkt:
E95 zei:
Ik heb al een tijdje problemen met de wi-fi sinds ik een update van Windows 8 heb gedownload.
Je hebt Windows het stuurprogramma laten updaten. Maak deze update ongedaan.
 
Je hebt Windows het stuurprogramma laten updaten. Maak deze update ongedaan.

Volgens mij was de Windows 8.1 update verplicht, hoe kan ik die stuurprogramma update ongedaan maken?
 
Je hebt gelijk. Download het stuurprogramma bij je computerfabrikant.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, we hebben even overleg gehad en het ligt allemaal nogal ingewikkeld maar ga ervan uit dat er niet bewust en moedwillig verwezen is naar een spyware programma. Ik heb het topic opgeruimd en laten we het hier bij houden :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan