wicservices.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

symvar

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Berichten
13
Gewoon benieuwd wat jullie er van denken,

De webshop is nog niet 100% maar hij gaat de goeie kant op.

symvar
 
En de link? (aanklikbaar)
 
ziet er net en strak uit - één minpuntje is de javascript preload-menu-stuff, daarmee bedoel ik, het menu. Het gaat niet helemaal 'smooth' hier, je ziet het flikkeren als je over het menu gaat. Weet dat het niet te voorkomen is, maar alsnog. Mischien is er een andere oplossing.

:thumb:
 
ziet er net en strak uit - één minpuntje is de javascript preload-menu-stuff, daarmee bedoel ik, het menu. Het gaat niet helemaal 'smooth' hier, je ziet het flikkeren als je over het menu gaat. Weet dat het niet te voorkomen is, maar alsnog. Mischien is er een andere oplossing.

:thumb:

Ja, zit wat in. Ik weet wel een manier om het beter te laten werken inderdaad, maar dat kost me weer wat uurtjes studeren ;p komt er nog wel een keer van.

symvar
 
Ziet er goed uit. Standaard vind ik de lettergrootte wat klein. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar rechte hoeken en lijnen en het vermijden van het plaatsen van alle menu's en dergelijke in blokken met een rand rond. Persoonlijk zou ik steeds dezelfde achtergrondafbeelding of geen achtergrondafbeelding nemen, nu leidt dit steeds veranderen van achtergrond af.

Aan de andere kant is de algemene indruk wel positief: duidelijke tekst en duidelijke en gemakkelijke navigatie en toch niet te druk zodat de aandacht niet afgeleid wordt.

Mss een detail dat eerder aan mij ligt dan aan de website: veranderen (vergroten) van de tekstgrootte maakt dat de tekst in de horizontale bars boven- en onderaan niet meer in de lay-out past (bij mij staat tekstgrootte op normaal, maar dat betekent door een instelling van mijn pc dat die groter is en dit in internet explorer en opera, niet firefox of safari), maar ja dat is eerder mijn probleem. Je zou de site eventueel zo kunnen maken dat veranderen van de tekstgrootte juist niets verandert aan de grootte van de tekst :p, of toch niet in die twee bars.

En dan nog: je spreekt bij prijsinformatie over kosten afhankelijk van de benodigde tijd en het aanrekenen van het standaard uurloon, maar ik vind dit standaard uurloon niet terug, of is dat 28 euro per uur? O ja, mss de bedragen toch ook of alleen inclusief BTW vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan