Widos media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

burito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
47
hallo mensen

ik heb een probleem mijn windo's media player doet heel raar ikzie het filmje niet eens meer normaal alleen maar roze groenen strepen en balkjes zou iemand mij uit kunnen leggem hoe ik dit herstel??

als jullie een vooorbeeld willen dat lukt he;aas niet in iedergeval mij niet:confused:
 
Heb je al een systeem herstel kunnen uitvoeren toen deze het wel goed deed, of een een andere scherm aansluiten om te kijken of het aan je scherm ligt.
 
sorry systeem herstel en beeld zijn het niet al geprobeert mss komt het door een filmpje wat ik laatst keek en dat het permanent mn instwlinngen verandere?
 
Microsoft geeft bij de bovenste vraag, de volgende oplossing: ga in Windows Media Player 11 via Extra, naar Opties en dan tabblad Prestaties.
Klik op de knop "Standaardwaarden herstellen" en zet de schuif bij Videoversnelling naar links, misschien zelfs helemaal naar links. Uitproberen dus. Helpt dat?

Zie afbeelding.
.
 

Bijlagen

  • WMP11VidVersn.jpg
    WMP11VidVersn.jpg
    44 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad, met name met streams.
De oorzaak bleek een niet up-to-date driver van de grafische kaart (nVidia Gforce5700).
Het probleem ontstond overigens na een microsoft-update van mediaplayer 11, waarna dus een update van de video-driver noodzakelijk bleek.
Vaak - althans bij een 'merkcomputer' (in mijn geval geldt dat ook voor de Medion :p ) - zijn er op de website actuele driver-updates.
 
Laatst bewerkt:
Nou je het zegt, op die Microsoft-site zeggen ze dat ook, in het antwoord op de bovenste vraag. Bovendien geven ze ook aan de meest recente DirectX te installeren. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan