Wie belt er steeds in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWeetje

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2002
W98SE, IE6.0 McAfee 7.0Pro, Adaware 5.83.
Outlook2000.

Iets in bovenstaande combinatie of iets anders belt steeds in naar het net.
Ik heb volgens mij alles uit staan aan updaters en inbellers en automatisch dit en dat.

Wie of wat belt er in en hoe kan ik dat zien?
Als ik het kan zien kan ik er ook wat aan doen.
Hij doet het al meteen bij het opstarten.

Adwatch start automatisch op, maar dat uitzetten helpt niet.
Pc gebruikte eerst de netwerkverbinding om in te bellen op een andere pc. Toen gebeurde het zo af en toe, maar niet bij het opstarten.
Ik heb nu een ins-bestand van superweb gestart (wat overigens gemaakt was voor de andere pc waar XP op staat en waar het perfect werkt), en eigenlijk is het vanaf dan hommelus. Na 4x keer annuleren bij het opstarten, blijft het inbellen wel weg.
In opstarten, msconfig staat iets over ICS en BDdetect wat ik niet thuis kan brengen. De rest

Het inbellen loopt overigens steeds fout (wel bellen maar geen contact met de andere pc, terwijl het op de andere pc wel tot een verbinding komt). Modem probleem?!

Wie -o -wie???

JWeetje,

Download Hijackthis. Korte uitleg en download link: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Scan > Save log. Sla het log op als .txt bestand en kopieer de inhoud naar je volgende bericht.

Adaware 5.83 is overigens sterk verouderd. Ik zou versie 6 maar eens installeren. ;)

Groetjes,

Pieter

Daar zijn we weer

Tijdens de "pauze" van Helpmij heb ik jv16powertools eens een regclean laten doen, en het probleem is weg.

Die 2 proggies zl ik eens proberen.
Adaware 6.0 heb ik op mijn XP computer wel.
Overigens met Adwatch uit. Ik heb een heel, heel sterk vermoeden dat adwatch het afsluiten vande pc behoorlijk vertraagd en van handmatige aanpassingen van het register (wait to kill) merk je niets meer.
Ik run gewoon een aantal proggies handmatig iedere vrijdag als ik een nieuwe dat file bj McAfee ophaal:
jv16powertools, adaware 6.0, clean-it.
Daarmee hou ik die pc wel schoon. Ik heb nl nog geen adsl, dus internetten wordt tot een minimum beperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan