Wie gelooft deze account terminatie redenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJC2007

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Hallo,

Mijn account bij webserver ..... is dus beeindigd met als opgaaf dat ik teveel data verkeer
maakte volgens hun. Maar volgens mij waren er amper 100 mensen langsgeweest en was
het me opgevallen dat er ook nog eens bestanden stonden van de hackers website http://www.spygrup.org/ die w.s. allerlei dingen konden corrumperen met de website.

Dit was het laatste antwoord;

Hello,

As we stated before, we have terminated your account due to caused
heavy server load issues on server.

Your account was caused heavy server load issues and used heavy server
resources (15% of total server resources) and hence the account was
terminated from the server.

Please feel free to contact us back in case of any other information.

Regards,

Jason
Host-Care Support Team.

Het was eigenlijk wel jammer omdat het een leuke hosting was met veel gratis programma's erbij.

Groeten,

BJC2007

En wat verwacht je nu precies van ons :(

Tja,

Het is natuurlijk moeilijk te verdedigen als je niet van te voren weet of iets corrupt is, dat heb ik niet zo bekeken. Ik denk dat jullie geschokt moeten zijn als jullie weten over welke
hosting provider het gaat.

B.

Waarom zouden wij geschokt moeten zijn?

Een hosting-bedrijf heeft het recht om maatregelen te nemen wanneer bestanden van een account schadelijk kunnen zijn voor de server.

De specifieke maatregelen zijn vast terug te vinden in de voorwaarden.

Ik neem aan dat je wel hebt gemeld dat die bestanden zonder jouw medeweten op je account terecht zijn gekomen...

Dit vind ik heel vreemd teweten dat ik niet verantwoordelijk ben voor het dataverkeer, hoe zou het verkeer dan gegenereerd zijn? En die bestanden heb ik er echt niet zelf opgezet. Volgens mij is dit compleet fake, ik heb zelfs weleens meer gelezen dat deze host zomaar een account opzegt, hier is de url naar deze discussie;

http://www.opendesigns.org/forum/discussion/1203/

De site is dus maar twee weken gehost en terwijl ze zeggen dat ze elders 2 weken proeftijd aanbieden.

Laatst bewerkt:
Hoewel jij niet verantwoordelijk bent voor het dataverkeer veroorzaakt door deze bestanden ben jij nog steeds verantwoordelijk voor de account. Dus ook het dataverkeer dat deze genereert.

Zoals ik eerder zei: Je hebt in een bericht naar hun vermeldt dat er bestanden zonder medeweten van jou op de server zijn gezet en deze voor het dataverkeer hebben gezorgd?

Help me daarnaast iets begrijpen: Je komt nu aan met een discussie over de betrouwbaarheid van dit hostingbedrijf, toch ging jij hiermee in zee.

Is het dan niet een beetje eigen schuld, dikke bult? Je wist immers dat er zulke ervaringen waren geweest.

Als er mensen zij die hier van te voren wisten dat dit hosting bedrijf onbetrouwbaar was, dan wist ik het eigenlijk ook wel, en als ze denken dat dat het nu is dan weten ze het nu wel. Dat is eigenlijk wat ik er mee wens te zeggen. Of het mijn eigen schuld is daar geloof ik niet in als de dader nog op het kerkhof moet komen, maar dat is in dit geval niet de oplossing.:evil:

Het hele verhaal van 3ix is compleet ge***, ik moet nu op de server controleren of er log bestanden staan die fouten aangeven in een php bestand;

Hello,

The hosting account for the domain degoudenreclamepagina.nl has been
terminated due to heavy server load.

please check this logs

/home/degouend/public_html/auction/phpAdsNew/lib-reports.inc.php
/home/degouend/public_html/auction/phpAdsNew/lib-expire.inc.php

===============================================================

We can't issue refund to you because you have violated the acceptable
use policy and it costs two hours of admin time to find the cause why
server behaviour was incorrect and to get it back to normal so that it
didn't affect other clients on the shared server.

The total cost for admin time involved for two hours is $120 . So
please let us know how would you like to pay for it .

Once you have paid we will refund the remaining amount for your
account.

En dat terwijl ik phpadsnew helemaal niet gebruik en dat het daarnaast ook nog eens verouderd is en vervangen door openads.

Maar als ik van te voren kon ruiken dat het zo stinkt dan begrijp ik ook echt niet waar ik me mee inlaat.

Laatst bewerkt:
Geef dan aan dat je nooit gebruik hebt gemaakt van PHPads.

Vraag daarnaast hoe zij er zeker van zijn dat daar de fouten vandaan kwamen en waarom je specifiek in die bestanden moet kijken.
Ook zou ik navragen hoe je er op kunt vertrouwen dat zij niet aan die bestanden hebben gerommeld.

Hoe kun je nou geloven dat ze een eerlijk antwoord geven als het toch niet waar is wat ze zeggen?

Volgens mij hoef ik nu alleen maar naar bericht 2 te verwijzen... :rolleyes:

Ik verwacht eigenlijk geen hulp, ik wil hier alleen iets mee mededelen.

Als ik niet duidelijk kan maken dat bedrijven fraude plegen dan zal er wel iets aan mijn verstand mankeren, als je dat nog niet begrijpt.

Als ik niet duidelijk kan maken dat bedrijven fraude plegen dan zal er wel iets aan mijn verstand mankeren, als je dat nog niet begrijpt.

Sorry hoor, maar ik vind 't een beetje een vaag topic en is niet echt duidelijk wat je nou precies wil.

Je topictitel is "wie gelooft deze account terminatie redenen" en vervolgens doe je daar niets mee; je geeft enkel info in je TS.

Hoi,

Wat volgens mij gewone fraude is door een bedrijf kan ik hier natuurlijk ook niet aanpakken. De titel zou wat harder kunnen klinken als je de bewijzen volgens deskundingen kunt presenteren; Hosting bedrijf 3ix.com verdient geld door valse redenen op te geven voor account beeindiging. Dat ontkennen ze zelfs, ze vroegen laatst zelfs nog
waarom ik zelf mijn account wilde beeindigen. Dat is toch duidelijk? Of zijn er nog mensen
die denken dat ik iemand ben die graag voor het lapje gehouden wil worden?

Gr.

B.

Dus ze vroegen waarom jij je account wilde beeindigen en vervolgens heb je ze verteld dat zij jouw account hebben dichtgegooid?

Dat is dus niet zo slim, als zij niet beter wisten dan had ik mooi mijn account opgezegd, mijn geld teruggevraagd en een andere (bij voorkeur nederlands) hostingbedrijf gezocht.

Goed, slim is een andere beredenering, dit is meer tussen de wal en het schip gevaren en dan het klusje klaren. Ik denk ook dat een nederlandse host wel goed kan zijn maar er zijn niet zulke leuke aanbiedingen, als je die nog gelooft, met onbeperkte mysql databases, nou ja daar trap ik niet meteen in.

Ik ben al 2 jaar lid van een nederlands internetbedrijf waarbij ik voor 73,- 1GB aan ruimte heb, reseller ben (eigen domeinen aanvragen en accounts aanmaken), onbeperkte pop-mailboxen en MySQL-databases heb.

Dus dat ze er niet zijn is flauwekul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan