Wie heeft ervaring met...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibbie

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Hoi hoi,

Nadat ik nu zeker weet dat je met 2ehandse pc`s bedonderd wordt om te kopen met blijkbaar altijd wel iets eraan, hebben we besloten toch een nieuwe te kopen. Natuurlijk willen wij (net als de normale hollanders) niet al te veel geld uitgeven voor zo`n ding. Nu heb ik hier en daar gekeken en op het internet geneust. Ik heb vele bedrijven gevonden en heb vergeleken. Het liefste zou ik iets dicht in de buurt willen hebben dat als je er wat mee heb je gelijk terrecht kan en niet zo`n ding hoef op te sturen. Maar goed.... blijkbaar zijn ze hier schreeuwend duur in omstreken. Ik heb zelf het idee dat dit bedrijf: www.euro-computers.nl wel het een en ander aanbied waar zeker over nagedacht kan worden.

Maar misschien heb jij zoiets van... Dat kan goedkoper. Ik wil er niet meer aan uitgeven dan 300 euro en liefst wil ik daarbij een dvdbrander duellayer, min. 60 harde schijf, 512 geheugen. Dus als je wat heb laat dan even een berichtje achter zodat ik is kan kijken wat het is.

Alvast bedankt,
Groetjes Ibbie

Ik neem aan dat het dan enkel is om te surfen en tekstverwerking? ook verwacht ik niet dat je er een scherm bij wilt hebben, ik zal es even een systeempje samenstellen voor die prijs.

edit:

wat vind je hiervan?

Behuizingen 1 Aopen QF-50-A Wit/Blauw (300 Watt - ATX Miditower) € 45,96
Moederborden 1 ASUS P5P800 VM (800 MHz i865G - M-ATX - S775) € 49,50
Processoren 1 INTEL Celeron D 326 (S775 - 533 MHz - 256 KB) 2,53 € 41,04
Geheugen 1 PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec € 52,44
Harde schijven 1 Western Digital 80 GB 800JD (SATA150 - 8 MB) € 45,58
DVD Writers 1 DVD±RW Aopen DUW1616 - Retail € 34,95
Totaalprijs excl. montage € 269,48

Heb je anders in je oude systeem niets bruikbaars? Wat heb je nu staan van syste(e)m(en) Wie weet is het met een simpele upgrade perfect te doen om een goed office systeempje te realiseren.(mijn laptop 866 mhz pentium 3, 384 ram, 16 MB graka, 30 giga Hd kan perfect verschillende office applicaties, msn, mediaplayer en enkele firefoxen naast mekaar zonder schokken. En als het toch teveel wordt, dan ligt het aan het ramgeheugen, over een tijdje ga ik het latje van 128 vervangen voor 512 en na nog een tijdje het latje van 256 door 512, zodat ik vista kan draaien.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan