Wie heeft LIMEWIRE PRO?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kas mulder

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
28
Al een tijdje gebruik ik limewire en ben daar tevreden over.
Nu wil ik over stappen op limewire pro en dat kost iets van $18 dus de moeite niet.

Ik heb de forum’s afgestruint, maar ik kan eigenlijk niemand vinden die ooit is overgestapt van de gratis versie naar de pro.

Bied deze voordelen?
 
geen spyware...geen reclame...je kunt meer vinden dacht ik.
Ik heb spyware pro, maar het biedt niet zoveel speciaals dan de normale versie.
 
Op de website van limewire kan je de verschillen zien tussen de gratis en de pro versie.
 
Ik bedoel er in het kader van het respecteren van de forumregels natuurlijk niets mee, maar.... .. heb je voor de aardigheid al eens binnen Lime Wire een gezocht op "lime wire pro" ? :rolleyes:
 
Oplossing

kas mulder zei:
Al een tijdje gebruik ik limewire en ben daar tevreden over.
Nu wil ik over stappen op limewire pro en dat kost iets van $18 dus de moeite niet.

Ik heb de forum’s afgestruint, maar ik kan eigenlijk niemand vinden die ooit is overgestapt van de gratis versie naar de pro.

Bied deze voordelen?




heey swa ik weet hoe je die lime wire moet over stappen van gratis naar de pro versie als je mij toevoegt op msn dan zeg ik je wel hoe het moet is goed mijn msn adress is voeg me toe als je geholpen wilt worden ciso doei

edit mod: als het legaal is kun je het hier ook vertellen. Is het niet zo legaal dan verwijs ik je naar de huisregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg nu veel e-mails toegestuurd met het antwoord dat ze mij kunnen helpen aan een gratis limewire-pro.
Dit is niet de bedoeling!
Ik gebruik dit prg al een hele tijd gratis en met plezier.
Als ik over wil stappen betaal ik graag en help de mensen bij limewire om het programma te verbeteren.

Mijn vraag: of de download hierdoor echt sneller van gaat.
 
Ik gebruik het nu al een hele tijd.
Ik heb het idee dat de downloads toch wat sneller gaan en ik meer hits krijg. Vooral bij de wat meer alternatieve muziekjes.
Maar of het echt veeeeeeeeel sneller gaat bewtijfel ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan