Wie heeft mij geblokkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Mijn kleindochter vraagt me net of er een programma bestaat, waarbij je kunt zien of iemand je op MSN geblokkeerd heeft. Weet iemand dat?

Ze bestaan wel, maar ze werken niet. In MSN zit namelijk een optie om mensen te blokkeren die niet in bij je contactpersonen staan. Deze optie staat automatisch aangevinkt. Hierdoor werken de blockcheckers slecht of gewoon niet:(

Er staat op: laat de gebruiker weten dat hij gecontroleerd werd. Ik deed het bij mijn eigen emailadres, maar ik zie nix van bericht:p Hoe kun je dit te weten komen dan wel?

Ah ik heb het: ik had andere gebruikers geblokkeerd:D Maar deze blockchecker werkt volgens mij wel voor een stuk: als iemand online is, ben je het zeker, maar als er offline staat, kan het ook zijn dat die je geblokt heeft en toch online zit(maar dat hij/zij andere gebruikers op geblokkeerd heeft staan)

Laatst bewerkt:
Met Amsn kun je het zien van je hele contactpersonenlijst:p Maar ik durf hem precies niet te downloaden: bang om te zien wie mij allemaal heeft geblokt:p

Ik zelf heb die optie niet aanstaan en heb het geprobeert (om alleen contact op te kunnen nemen met geacepteerde contactpersonen):

Het resultaat:
Ik kreeg een melding:
Pucazone.com blockchecker 1 zegt:
Je werd ge-block-checked via pucazone.com

Pucazone.com blockchecker 1 heeft het gesprek verlaten.

Op de site komt het volgende te staan:
User ***@hotmail.com is online, met deze nick: ·$2roel
Het staat dus 100% vast dat deze persoon jou geblokkeerd heeft als hij/zij in jouw lijst offline staat!

Met de optie om niet met iedereen contact op te kunnen nemen krijg ik het volgende:
User ***@hotmail.com is offline.
Je kan in MSN instellen dat niemand buiten je contactlijst je status mag zien. Het kan dus zijn dat deze persoon toch online is en jou geblokkeerd heeft.
Terwijl ik wel online stond.

Blockcheckers werken dus alleen wanneer de persoon die je controleert de optie om "alleen met mensen contact op te kunnen nemen die in je contactpersonenlijst staan" niet is aangevinkt.
Het gaat om het eerste vakje bij extra->opties->privacy.

Laatst bewerkt:
How accurate is Triople?

If the target user has the option "Only people on my Allow List can see my status and send me messages" set and are actually online, Triople will not show them as online.

This has been the case since a .NET Messenger Service update on January 16th 2004, before then the "Only people on my Allow List can see my status and send me messages" option did not have any effect on Triople

Vanuit de FAQ's.

Oftewel, werkt ook niet goed.

Geplaatst door ZwarteBeer

yup deze is handig, je hoeft niets te installere ofzo
Dat klopt, en dat is bij die ander ook zo, maar ze werken niet goed.

Ach laten we de reactie van het zwarteschaap maar afwachten.
Het zwarteschaap heeft nu genoeg probeersels.:)

na 2 jaar zal er wel een uitkomst zijn.
deze laat ik op slo doen..

slotje3ab3.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan