Wie Helpt?! Advies voor aankoop goede laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

teunissenleon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Beste Forumbezoeker,

Wie kan mij een goede laptop adviezeren?

Budget is ongeveer 900 euro.
Gebruik is voor school : Architectuur dus Renderprogramma's, tekenprogramma's, PhotoShop, Indesign, Autocad, Vectorwork etc. Verder moet ik er op kunnen internetten. Beeldscherm +- 15,6 inch.

Ik heb er zelf niet veel bestand van, maar denk dat ik veel Ramgeheugen nodig heb, I.7 Processor?! En een goede videokaart?

Ook vind ik het fijn als ik doormiddel van een Dvd of iets de laptop in de loop van de tijd weer naar zijn 'fabrieksinstellingen' kan terug zetten zodat hij weer snel is word...

Wie kan me goed advieseren?

alvst bedankt

Ik onderschrijf dat Asus model. Een erg aardig alternatief zou deze kunnen zijn, waarbij nú geldt :

AKTIE MODEL; GRATIS BTO LUXE TAS, USB
OPTISCHE MINI MUIS, MUISMAT, MICROVEZEL
DOEKJES EN STEREO OORDOPJES

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

er is er een binnen de 900 euro: http://tweakers.net/pricewatch/270517/asus-n53jn.html#tab:info is ook een goede:thumb:

Ben ik weer... Sorry maar ik heb er zelf nie zo veel verstand van, maar ben blij met de hulp. Maar is deze dan ook beter voor mij doeleinde (Teken, foto, video, renderprogramma's) dan de vorige die je aangave met de I5? Want het is niet dat ik percee een I7 moet, maar dacht dat deze beter is/was?!

sorry weet het zelf ook niet of er veel verschil in zit,
maar de I7 versie heeft wel een snellere hardde schijf en ook een i7 in plaats van i5 natuurlijk:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan