Wie helpt kan mij helpen met mij site op het web te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

renscrone

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
hallo,

ik heb via microsoft publisher een site gemaakt aalleen krijg ik deze site niet op mijn domein naam op het web ik heb geen verstand van computer maar wil het toch graag proberen.

bedankt rens

Bij je host vragen in welke map op de server de bestanden moeten komen. Dan met een FTP-programma op de server inloggen en deze bestanden uploaden.

die heb ik

hallo krolik
dat heb ik al en het het ook daar naartoe met het ftp programma upgeload alleen krijg ik als ik mijn site op zoek op het web alleen de eerste pagina te zien en de navigatiebalken werken ook niet.

groetjes rens

Om welke website gaat het? Probeer je de website up te loaden om je providers webruimte? Zo ja, welke provider is dat? :)

zuidtsjechie.nl

hoi het gaat om zuidtsjechie.nl de site is nog niet klaar maar had snel wat inelkaar gezet om te kijken hoe het allemaal werkt ik krijg geen foto,s te zien en kan ook niet de navigatiebalken gebruiken weet jij hier iets voor.
alvast bedankt groetjes rens

zuidtsjechie.nl

hoi het gaat om zuidtsjechie.nl de site is nog niet klaar maar had snel wat inelkaar gezet om te kijken hoe het allemaal werkt ik krijg geen foto,s te zien en kan ook niet de navigatiebalken gebruiken weet jij hier iets voor.
alvast bedankt groetjes rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan