Wie helpt me met de drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik wil nog 1 keer een poging doen en mijn pc opnieuw installeren. Hij werkt verder altijd goed alleen opstarten duurt wel 5 minuten.
Alles is al tot in den treure geprobeerd ook hier op help mij.

Ik ga hem nog 1 keer opnieuw installeren en dan is het misschien opgelost.
Alleen weet ik niet welke drivers ik moet downloaden. Is er iemand die me daar mee kan helpen?
 
Goedenavond,

Zal je wat meer info moeten geven is het een merk pc dan welk merk en type is het een zelfbouw dan welke hardware heb je dit kan bekijken met pc wizard.
 
Heb je hier iets aan of moet ik eerst nog op bepaalde dingen klikken?

pcwizard.th.jpg
[/URL][/IMG]


Ik heb al van alles geprobeerd ook meer werkgeheugen maar dat is allemaal mislukt helaas want er is nog 1 slotje over. Zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2746373&postcount=29
 
Goedemorgen,

Je zal dus op de asus site de drivers voor je moederbord moeten downloaden en vanaf de ati (amd)site de driver voor je videokaart.
En dan beginnende met de chipset driver en dan de rest van de drivers zoals netwerk audio etc. en de moederbord drivers de videokaart driver
 
Goedemorgen Modag.
Dat is het probleem juist want ik kan er helemaal geen wijs uit worden wat ik dan moet downloaden.
Ik denk dat het vorige keer ook al niet goed gegaan is en dat hij daarom zo erg traag opstart nu.

Ik heb wel een cd van Asus ik weet niet of ik daar iets aan heb en vorige keer was het ook vooral het probleem van de driver van de Chipset.
asusi.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zal even uitleggen hoe en wat:
1 ga naar de site in me link.
2 Klik bij select product op het eerste pijltje en komt er een lijst met asus hardware dan zoek je je moederbord op en die selecteer je.
Dan naar pijltje 2 daar selecteer je socket 478 en daarna derde pijltje naar je type P4s800 na dit klik je op search.
Hierna komt er een schermpje voor welke os dat is dus xp na dit krijg je een lijst met drivers opties daar klik je op others dan kan je daar je chipset driver downloaden .
Wel kijken waar je hem dowload als hij binnen is open je hem en pak je hem uit dan komt er een mapje inf te voorschijn die open je en dan klik je op infinst_autol en zo doe je ook de audio en netwerk wat allemaal in de lijst van asus staat.
 
Laatst bewerkt:
Tot en met hier lukt het :Hierna komt er een schermpje voor welke os dat is dus xp dan krijg ik idd. een pagina met een lijst met vermoedelijk driver opties
en is het dan de bedoeling dat ik daar een driver download bijv. bij deze
25 files found
BIOS (8) [BIOS History
en dan de bovenste als ik op het plusje klik
P4S800 Beta BIOS 1011.001
Latest beta BIOS.

Is nu wat ik groen gemaakt de driver van het moederbord?


En daarna klik je op others dan kan je daar je chipset driver downloaden.
Dus dan klik ik op het pijltje bij XP en klik ik op others en dan komt dit:
15 files found
BIOS (8) [BIOS History]
BIOS-Utilities (1)
Manual (6)

Moet ik daar dit hebben en is dat de driver van de chipset?

Beta Version 1011.001
Description P4S800 Beta BIOS 1011.001
Latest beta BIOS.
 
Kan het niet makkelijker met de cd die ik gevonden heb?

Op de cd staat onder andere de volgende drivers.
USB
LAN
IDE
AUDIO
AGP
drivers.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan