kabebanaan
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2001
Hallo,
Ik wil graag het volgende verwerkt hebben in een Excel bestandje.
In een macro wil ik laten controleren of een bepaalde cel de waarde "1" heeft en als hieraan voldaan wordt, dan moet de cel naar een ander blad gekopieerd worden.
Heeft de cel de waarde "2" dan moet deze cel naar weer een ander blad worden gekopieerd.
Dus als voorbeeld : In "Blad 1" staat in cel "C5" de waarde "1" en in cel "D5" staat de waarde "2".
Cel "C5" moet nu gekopieerd worden naar "Blad 2" en cel "D5" naar "Blad 3"
(Er moet dus in ieder geval iets in de formule komen van een soort voorwaarde voor de cel die aan de waarde "1" of "2" voldoet. Bij een waarde van bijv. "3"
zal er niets moeten gebeuren)
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand me daarmee kan helpen.
Ik wil graag het volgende verwerkt hebben in een Excel bestandje.
In een macro wil ik laten controleren of een bepaalde cel de waarde "1" heeft en als hieraan voldaan wordt, dan moet de cel naar een ander blad gekopieerd worden.
Heeft de cel de waarde "2" dan moet deze cel naar weer een ander blad worden gekopieerd.
Dus als voorbeeld : In "Blad 1" staat in cel "C5" de waarde "1" en in cel "D5" staat de waarde "2".
Cel "C5" moet nu gekopieerd worden naar "Blad 2" en cel "D5" naar "Blad 3"
(Er moet dus in ieder geval iets in de formule komen van een soort voorwaarde voor de cel die aan de waarde "1" of "2" voldoet. Bij een waarde van bijv. "3"
zal er niets moeten gebeuren)
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand me daarmee kan helpen.