• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie helpt mij met deze macro in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Luc, hopelijk stoot ik hiermee geen mensen het brood uit de mond

Neen... helemaal niet.

Voor dergelijke kleine werkjes kan je bijna geen geld vragen. Doe ik ook vaak gratis. Vroeger meer dan nu, vermits ik m'n tijd liever besteed aan projecten waarvoor betaald wordt. Of zelfs om klanten gratis verder te helpen.

M'n website staat trouwens vol van die gratis hulp :p

Ik vraag normaal wel geld voor zaken waar ik dagenlang mee bezig ben. Maar dat kan men me niet kwalijk nemen denk ik.

Luc

Versie 3

Nieuwe versie met wat aanpassingen.

Je hoeft geen rij meer in te vullen, excel gebruikt gewoon de rij waar de cursor in staat. (alleen rij 6 t/m 15)
Uitbreiding naar halve uren en de kleur wordt nu ook automatisch opgehoogd, maar is ook nog steeds vrij te kiezen.

Voor wie interesse heeft. :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Re: Versie 3

Geplaatst door Withaar
Nieuwe versie met wat aanpassingen.

Je hoeft geen rij meer in te vullen, excel gebruikt gewoon de rij waar de cursor in staat. (alleen rij 6 t/m 15)
Uitbreiding naar halve uren en de kleur wordt nu ook automatisch opgehoogd, maar is ook nog steeds vrij te kiezen.

Voor wie interesse heeft. :)

Zo....ik ben er weer....
Door vreemde omstandigheden kon ik niet meer antwoorden.....

Maar nu dus wel......

sloopkogel

Geplaatst door Luc Heyndrickx

Neen... helemaal niet.

Voor dergelijke kleine werkjes kan je bijna geen geld vragen. Doe ik ook vaak gratis. Vroeger meer dan nu, vermits ik m'n tijd liever besteed aan projecten waarvoor betaald wordt. Of zelfs om klanten gratis verder te helpen.

M'n website staat trouwens vol van die gratis hulp :p

Ik vraag normaal wel geld voor zaken waar ik dagenlang mee bezig ben. Maar dat kan men me niet kwalijk nemen denk ik.

Luc

Ook een man naar mijn hart..... :thumb:

De sheet had nog al wat beperkingen door de opzet, ik heb e.a. wat verplaatst en opgeschoond.

Ik denk dat er wel wat leuke code instaat :)
De code voor het kleuren kiezen staat in ThisWorkbook.

Items in kolom A zijn vrij te veranderen (worden ook niet geschoond) en tot rij 1000 te gebruiken.
Tijden in kolom 5 kunnen naar wens worden aangepast (pas dan ook je invoer bij Begin en Eind aan..., maar dat lijkt me logisch ;) )

Voor wie hem hebben wil.
Code is ook voor VBA beginners (ben ik zelf ook nog) volgens mij goed te volgen. :)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan