• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie helpt mij met een bestand te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekie18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Wie kan helpen met het volgende.

Ik zit in de cao Metaal en dat houdt het volgende in voor mijn overuren.

Eerste twee overuren 0,78 %
Volgende uren en zaterdag 0,89 %
Zon- en feestdagen 1,12 %

Graag zou ik zien dat ik als ik mijn totaal uren in voer dat hij direct de verdeling maakt tussen de verschillende mogelijkheden bij overuren.

Kan iemand mij alstublieft met dit bestand helpen?
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Alvast super bedankt.

Groetjes Niekie

Goedeavond Wieter,

Zoals ik nu zien komt dit heel goed in de richting maar mijn werktijden zijn van 8 tot 16.30 uur hoe pas ik dat aan in uw schema?
Hoe wordt de pauze berekend wordt deze eraf gehaald want dat mag er zo ingezet worden hoor. En ik zag dat hij pas na 2.30 uur overstapt op 0.89 kunt u dat ook aanpassen naar 2.00 uur. Voor de rest ben ik het nog aan het bekijken.

Echt al super bedankt voor uw hulp.

Groetjes Niekie

Haal de beveiliging van het blad en pas in het ort-schema de werkuren aan.
Ik dacht dat in de CAO-metaal, de twee kleine pauzes doorbetaald werden en de grote pauze (0:30) niet?
Geef duidelijke info over je pauzes.

De functie om de ort te berekenen werd door forumlid Zapatr geschreven.

Bekijk bijlage 196261

Laatst bewerkt:
Hallo Wieter,

Bedankt voor je reactie mijn excuus dat ik niet heel duidelijk ben geweest met de pauze maar een uur pauze wordt er afgehaald.

groetjes Niekie

Dus de kleine pauzes worden ook niet doorbetaald.
Er wordt dus altijd, standaard 1 uur pauze, van je werktijd afgetrokken?
Dus als je werkt van 8:00 tot 16:30 , word je 7uur30 betaald?
Indien dit zo is, kan het bestand omgebouwd worden, zodat er automatisch één uur afgetrokken wordt.
Je vult dan alleen begintijd en eindtijd in, en de rest gebeurt dan automatisch.

Beste Wieter,

Dat klopt inderdaad er gaat altijd standaard een uur van af.
Nu is mijn vraag ook en ik weet niet of dat het ingewikkeld is maar het gebeurt ook heel vaak dat ik in de avond nog werk.
Zou het mogelijk zijn om 2 kolommen er bij te zetten met daarin begin tijd en eind tijd. want anders moet ik moeilijk gaan doen met het door tellen van mijn pauze om daar in de uren te verwerken die ik tussen mijn eind tijd werken en het opnieuw beginnen met werken.

Ben een beetje lastig maar zoals jullie die lijsten maken kan ik het echt niet :d
Super bedankt alvast.

Groetjes Niekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan