pdewildt15
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2004
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar een goed systeem om de komende vier jaar te gebruiken voor games, internetten, school etc. Het mag exclusief monitor niet meer kosten dan 800 euro.
Nu zat ik zelf te denken aan de volgende configuratie:
AMD Athlon 64 3000+ (S754, 2,0GHz, 512KB, Boxed) Werkgeheugen 2 x 512MB PC133 SDRAM
Moederbord ?
Dvd brander NEC nd 3500 dl
harde schijf Seagate 120 GB SATA
dvdrom Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail)
Videokaart Asus A9600 XT/TD
Ik was niet van plan om er een geluidskaart bij te nemen, omdat ik de pc wil aansluiten op mijn home cinema set. Is dit ook goed mogelijk? Het moederbord moet voorzien zijn van pci express en dual channel.
Ik wil mijn onderdelen via tweakers.nl bestellen en samen met een vriend in elkaar zetten.
Weten jullie nog goeie aanvullingen/verbeteringen aan dit systeem.
Alvast beankt.
Ik ben op zoek naar een goed systeem om de komende vier jaar te gebruiken voor games, internetten, school etc. Het mag exclusief monitor niet meer kosten dan 800 euro.
Nu zat ik zelf te denken aan de volgende configuratie:
AMD Athlon 64 3000+ (S754, 2,0GHz, 512KB, Boxed) Werkgeheugen 2 x 512MB PC133 SDRAM
Moederbord ?
Dvd brander NEC nd 3500 dl
harde schijf Seagate 120 GB SATA
dvdrom Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail)
Videokaart Asus A9600 XT/TD
Ik was niet van plan om er een geluidskaart bij te nemen, omdat ik de pc wil aansluiten op mijn home cinema set. Is dit ook goed mogelijk? Het moederbord moet voorzien zijn van pci express en dual channel.
Ik wil mijn onderdelen via tweakers.nl bestellen en samen met een vriend in elkaar zetten.
Weten jullie nog goeie aanvullingen/verbeteringen aan dit systeem.
Alvast beankt.
Laatst bewerkt: