wie helpt mij van Virtumonde af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Haal de vinkjes maar weg voor: sagwcnlp en nlshjscn.dll

Klik op toepassen, klaar.

Op[nieuw opstarten, vinkje plaatsen bij"Dit bericht niet meer weergeven".

Probleem opgelost.

En (net zoals al mijn klanten) zeg je: ik kom nooit op een "verkeerde "site etc.; dit soort rommel loop je echt alleen maar op als je tenminste 1 keer ergens toestemming voor hebt gegeven !!!

Greetz,

Harry.

Dank je, ik ga kijken of het lukt. :thumb:
Uiteraard heb ik iets verkeerd gedaan, dat spreekt voor zich. Helaas ben ik me niet bewust van wat precies anders zou ik het je zeker zeggen.
Ik zal ook mijn gezinsleden nog eens aan een verhoor onderwerpen, wie weet is iemand zonder ik het weet op mijn pc geweest.

Nog een vraag, moet ik na het opstarten systeemherstel nu weer aanvinken zoals je eerder berichtte?

ik hoop dat ik nu klaar ben met deze ellende, nogmaals dank en anders zie je me hier weer terug :o

ik mag hier geen onnette taal uitslaan weet ik :D maar zou het wel willen, hihihi.

ik draai nog even ter check superantispyware en deze vindt toch weer een adware.vundovariant!! (vooralsnog maar 1 maar toch, waar heb ik deze over het hoofd gezien?? akn ie zich nog ergens anders verstoppen dan wat ik kan zien in systeemconfiguratie)
Dat betekent dat ik nog steeds niet van deze etterbak af ben vermoed ik. Ik begin het idee te krijgen dat ik een lange adem nodig heb om dit probleem op te lossen. Het is natuurlijk ook een oplossing om alleen nog maar op mijn laptop te werken en mijn gewone pc niet meer aan te raken ;)

rundll32 terug van weggeweest

ben weer teruggegaan naar msconfig en wat bleek? die ene uitgang (iets met een s) van rundll32 stond er gewoon weer aangevinkt bij (terwijl degene waar de vinkjes waren weggehaald er ook gewoon onaangevinkt bijstonden). Hij heeft zichzelf dus er weer bijgezet, zo lijkt het

ik snap ook niet wat Tea Timer van me wil...
die vraagt of ik toestemming geef voor VIAaudio (geen idee wat het is maar ik vertrouw niets meer :-) en voor

ik snap dat het allemaal van belang is maar ik weet niet hoe ik met die Tea Timer om moet gaan, kan ik die misschien beter uitschakelen of is dat ronduit dom?

Ik hoop dat je ondertussen niet moe van me bent geworden :confused: kan me voorstellen dat je helemaal knetter wordt van ons suffies :-)

sagwcnlp is de boosdoener

het is sagwcnlp die zichzelf terug blijft zetten.

rundll32.exe "C:\windows\system32\sagwcnlp.dll",s

weer vinkje weghalen ervoor en opnieuw opstarten?

Hoi !

Het lijkt me nu tijd om dat logje te maken en op Nucia te plaatsen !

Ben bang dat we er anders niet uitkomen, of van de wal in de sloot.

Zie de post van @Crash aan het begin van dit topic !

Greetz,

Harry.

Ik loop een eindje achter, maar volg het log advies maar op, zo moeilijk is het niet. :)

Hallo Harry en Ton,

Ik heb het logje geplaatst, hopelijk op de goede manier.:D
Het was inderdaad makkelijk, sprak voor zich..

Bedankt voor jullie hulp vandaag,
groetjes, Kletska.

Hoi Crash,

Maakt niet uit dat het even duurt, ik ben al blij dat er iemand naar wil kijken. Ik kan er zelf helemaal niets mee.

Dat er echt iets niet pluis is blijkt wel nu Spybot weer iets anders vindt dan vanmiddag (Microsoft.WindowsSecurityCenter.AntiVirusOverride, 1 entries; gisteren kwam deze ook naar boven maar werd deze verwijderd).

Er staat bij:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SecurityCenter\AntiVirusOverride (is not) dword:0

De Virtumonde die steeds maar terug bleef komen, wordt nu niet door Spybot gevonden...Moet ik dit nog doorgeven aan de Nuciavraag of zegt de log voldoende?

:shocked:

Wacht maar even met iets ondernemen, tot een expert jou antwoord gegeven heeft.

probleem Virtumonde\Vundo opgelost

Hallo helpers,

Ik wilde even laten weten dat ik heel goed geholpen ben op Nucia (door begeleider NiekR). Hij heeft me stap voor stap van de problemen afgeholpen, echt super! Hartelijk dank voor de tip Nucia te benaderen, en jullie ook erg bedankt voor de geleverde eerste hulp.:p

Karen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan