Wie herkent dit probleem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyclingFan

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Berichten
39
Ik sloot net mijn pc af en wilde hem opnieuw aanzetten en tot mijn grote verbazing lukte dit niet meer.
Als ik de pc opstart dan zie ik het windows logo met balkje laden en dan krijg ik een zwart scherm waarop staat dat er iets is misgegaan met het afsluiten.
Dan staat er opstarten met Save Mode,Save mode(netwerkmogelijkheden), Opstarten met de laatste gebruikte gegevens of Opnieuw Opstarten.
Ik heb alles geprobeerd, en dan gaat ie telkens opnieuw windows laden met dat balkje enz enz, en dan krijg ik steeds dat scherm met Save Mode enz..
Ik weet me totaal geen raad, verder dan dat zwarte scherm met Save Mode enz kom ik niet?!

Wie herkent dit probleem?
 
Heb je er randapparatuur aan hangen,printer,scanner ets deze los maken en nog eens proberen.

Lukt dit niet !alle evt overbodige kaarten eruit en dan proberen!

Lukt het dan nog niet,proberen met een xp schijf de pc weer opnieuw aan de praat krijgen.
 
Heb je er randapparatuur aan hangen,printer,scanner ets deze los maken en nog eens proberen.

Lukt dit niet !alle evt overbodige kaarten eruit en dan proberen!

Lukt het dan nog niet,proberen met een xp schijf de pc weer opnieuw aan de praat krijgen.


Hoe bedoel je overbodige kaarten?
Dat komt dus neer op formatteren?
Maar wat is het probleem dan?

Thanks
 
Iets weerhoud de Pc van doorstarten,een kapotte bijv geluidskaart,of videokaart,of de schijf die niet lekker meer is,of het afroepen van de randapparatuur die de Pc doet stoppen.

Overbodige kaarten,een geluidkaart en of netwerkkaartje etc.
 
Iets weerhoud de Pc van doorstarten,een kapotte bijv geluidskaart,of videokaart,of de schijf die niet lekker meer is,of het afroepen van de randapparatuur die de Pc doet stoppen.

Overbodige kaarten,een geluidkaart en of netwerkkaartje etc.


Dat wordt formatteren:thumb:

Thanks voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan