Wie is het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Hoi,

bij het installeren van het spel "Wie is het?" van Hasbro interactive (Heb hier ook Monopoly en RollerCoaster van en deze werken goed!) krijg ik bijgesloten foutmelding.

Kan/wil/gaat iemand mij hiermee hellupuh????

Ben zo benieuwd wie het is..... LOL!

Liefs,
Lein

PS: op de minimale systeemeisen staat: Video: 2 mb win 95/98 compatibele SVGA videokaart....
 

Bijlagen

  • foutmelding wie.jpg
    foutmelding wie.jpg
    16,1 KB · Weergaven: 62
Leintje,

Heb je ook de Indeo Codecs op je PC geinstalleerd staan? Komt namelijk in de melding ook voor.....
Staat op die cd van Hasbro geen aparte installatie map met de Indeo codecs ?? Een beetje software fabrikant levert ze er in ieder geval bij als ze een stuk software afleveren waar hulpporgramma's van derden voor nodig zijn...


Remy
 
geen idee!!!

Hoi Remy,

Geen idee wat een Indeo Codec is. Ik weet dan ook niet of deze op mijn pc staan geinstalleerd! Er staat verder niets op de cd: ik heb bij het installeren gekozen voor de 'standaard' installatie. Er was ook nog een 'volledige' installatie, maar deze zou bijna 500 MB zijn!!!!

Hij heeft wel iets van DirectX geinstalleerd.

Meer weet ik niet..

vreemd?!?!?!?!?

Liefs,
Lein
 
Misschien toch eens voor de volledige installatie gaan. Of is dat een probleem?
 
volledig...

Hoi Masera,

zoals ik al zei: het is 500 mb! Ik kan me herinneren van de installatie van monopoly en rollercoaster dit ook niet gedaan te hebben.....

Lein
 
Leintje,

Misschien ook het proberen waard, zoek op Kazaa(bijv) maar eens naar Indeo, daar staan diverse bestandjes die je kunt installeren op je PC. Misschien dat dit het oplost...



Remy
 
retour...

Beste Remy,

inmiddels ben ik het spoor volledig bijster en heb besloten het spel te gaan retourneren!

Dank je voor je ideeën, maar te technisch voor mij!

Lein
 
Als je het bestandje Indeo XP van 2,10Mb download worden de codecs van geloof ik 3.0 tot en met 5.0 op je PC geinstalleerd. Zou dit ff proberen, baat het niet dan schaadt het niet, je kunt het ook weer makkelijk un/installen....

Remy
 
Leintje,´

Zoals ik al zei, je kunt het altijd eerst proberen om die codecs ff te installeren en dan kun je alsnog de cd terugbrengen....


Remy
 
Voor Pasja:

Hoi!

Kijk, hier heb ik wat aan: duidelijk en te begrijpen voor deze muts....

echter.. na het downloaden en tijdens het installeren kreeg ik de melding dat ik al een nieuwere versie op mijn pc zou hebben staan (zie attatchment)

Enig idee??????

Liefs,
Lein
 

Bijlagen

  • fout2..jpg
    fout2..jpg
    17,4 KB · Weergaven: 37
Wat je nog zou kunnen doen is om even via configuratiescherm bij het onderdeel Software de indeo codecs te verwijderen en dan daarna ff opnieuw proberen de codec te installeren, mogelijk dat het conflict daardoor veroorzaakt wordt....


Remy
 
nope

Ha, die Pasja,

heerlijk, die duidelijke antwoorden van jou ;-)

Het probleem is, ook na het downloaden van DIVX, niet opgelost. Bij het starten van het spel krijg ik weer de zelfde melding als de eerste!!!!

tja... zucht....

Lein
 
hm, da's jammer..................... :confused: :(

nou ja, je kan ieder geval weer een heleboel AVI's en MPG's bekijken, die je zonder deze bundel nooit had kunnen zien :D :D :D

maar ja, je probleem is nog niet opgelost................
 
Leintje, weet je wat ik vind als ik zoek op de foutmelding??

Het programma bevat een fout en zal alleen werken als de standaard voorgestelde installatiemap gebruikt wordt.
Heb je soms zelf een andere map toegewezen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan