wie kan me a.u.b helpen met frontpage publiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlaslk

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
16
Hoi ik heb al 2 jaar een eigen website staan bij lycos en die maak ik met frontpage 2003,was altijd heel makkelijk dingen erop zetten en dan publiseren indrukken maar sinds we thuis nu ook draadloos internet hebben is die url ineens leeg en ben ik gaan zoeken op mijn account daar en heb het dan zelf ingevuld maar krijg dan gelijk dit te lezen :

1. De webserver heeft de Frontpage-serverextensies niet geinstalleerd
2. De webserver is tijdelijk buiten werking.
3. Als u verbinding maakt via een proxyserver, zijn de instellingen van de proxy mogelijk onjuist.
4. Er kan een fout zijn opgetreden in de webserver.
Heb al vele keren gemaild na lycos maar krijg dan antwoord dat ze:Tot onze spijt kunnen wij u van onze kant geen support aanbieden.

Ook andere dingen die ik las op hun site zoals opnieuw de extenties van frontpage opnieuw instaleren lukt me niet .
Dus ik dacht ga proberen met Ftp programma,s te publiseren (zoals flashFtp en nog een andere ) en pak dan mijn account ftp naam enz maar dan krijg ik de melding dat het niet is toegestaan .
Het ftp programma doet het wel maar zo gauw ik iets erin zet en transfer druk zegt tie in engels dat het niet is toegestaan .
Wat kan ik doen en vooral wat doe ik verkeerd, het liefst wil ik dat me frontpage weer werkt zoals in begin gewoon maken en dan knoppen drukken publiseren , omdat ik niet zo goed ben met ftp programma,s .
Mischien woont er iemand van jullie in de buurt( Breda) en wil me hiermee thuis komen helpen ,niet voor niks hoor maar weet het nu echt even niet meer .:eek:
Vooral omdat lycos weinig hulp bied en ik echt moet update van onze site .
Komt dit probleem nu doordat we nu draadloos internet hebben is er dan mischien iets mis gegaan zodat ik nu niet meer kan publiseren .
Alvast heel erg bedankt en hoop dat er iemand is die me wilt helpen hiermee
Groetjes Carla
 
bedankt loonley tune :thumb:
klopt de router was niet goed geinstalleerd dus poort 21 was niet goed .
m.vg Carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan