wie kan me helpen met crimespel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
352
Dag iedereen van Helpmij.nl!
Ik wou graag een crimespel maken, Maar ik heb geen verstand van PHP taal.
Wie kan me hiermee helpen.
:D
 
Dag iedereen van Helpmij.nl!
Ik wou graag een crimespel maken, Maar ik heb geen verstand van PHP taal.
Wie kan me hiermee helpen.
:D

Als je geen verstand van php hebt kan je er beter niet aan beginnen ook , leer eerst de basis dingen van php etc.. functies e.d en dan pas proberen een spel te maken
 
btw,
<meta name="copyright" content="Copyright © 2006 Sliceservice. Alle Rechten Voorbehouden." />
<meta name="author" content="Sliceservice.nl" />
onderaan:
© Copyright Crime-Help.com 2007 - 2008

Either wai, care. Maar, als de TS geld betaald, doe ik ook mee xD (maar denk niet dat de ts dat van plan was.)


Voor de rest sluit ik me bij kevichill aan. Je begint bij de basis - w3 tutorial, google er een paar op enzo. Dan kan je dingen als database beginnen te LEREN, en maak je je eerste poll... dan komt het forum (dat maak je dan zelf) en als je zoiets kan heb je een redelijke kans op slagen met een maffiaspel. Ohja, je moet wel weten hoe, wat, waarom enzovoorts, en wat basisdingen van tickbased games weten.

Succes, V.
 
Laatst bewerkt:
Heey!
Wat een super snelle reacties van jullie heel erg fijn!
Ik ben jullie ten eerste heel erg dankbaar ,
ik zocht tog iemand die dat gratis wou doen;)
Alvast bedankt.
 
Zucht...

Zoek even op google naar een crime script en je hebt er duizende die je kan downloaden,

werken deze niet tegoei dan moet je eens php leren. er zijn al duizende website's met zulke crime game's mijn gedacht : begin er niet aan :p er zijn er al zoveel dat de intresse om mee te spelen bij jou crime game er niet zal zijn.
 
Verzin anders zelf iets. Ik ben nu met een groep bezig een redelijk basic vechtspel te maken. Gaat meer tijd in zitten dan dat je denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan