• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wie kan me helpen met de juiste instellingen

Reobijn123

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2023
In het bijgevoegde bestand wil ik alle facturen inzetten
In het ene tabblad staan alle facturen die ik heb ontvangen. In het andere tabblad wil ik betalingen neerzetten.
Nu wil ik graag een aantal dingen.
1. Dat hij als ik een betaling doe op een factuur dat hij dan het bedrag van die factuur afhaalt met de bijbehorende factuurnummer.
2. Ik wil dan dat hij de regel groen maakt (maar dit moet wel lukken met de =als formule in de voorwaardelijke opmaak)
3. Verder wil ik als de vervaldatum is verstreken dat hij oranje wordt (ik heb dit wel eens gedaan maar weet absoluut niet meer hoe)

Wie kan me daarbij helpen.
Wil je het me aub ook uitleggen dan snap ik het namelijk en kan ik voor de volgende keer dit mogelijk zelf doen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Doe het eens zo:
Bedankt maar dit is het helaas net niet omdat ik bij sommige betaal per maand en ik nog wel graag wil zien wanneer ik de betaling heb gedaan. Mocht ik vragen krijgen hoef ik dan niet mijn hele bankgeschiedenis door te lopen

Een deel heb ik al opgelost met deze formule
=SOM(Facturen!D2-(SOMMEN.ALS('Facturen Betaald'!D;D;'Facturen Betaald'!B:B;Facturen!B2)))

Tussen betaald D;D moet een dubbele punt zijn maar dan maakt hij er een emoticon van.

even een code rond de formule zetten en hij maakt er geen emoticon van:
</>

Terug
Bovenaan Onderaan