Hallo ik wil graag een overzicht maken voor mijn projecten.
Op blad 1 overzicht wil ik kunnen zien:
Kolom A de datum van alle projecten een datum kan gelijk zijn bij verschillende projecten die datum moet hij dan maar 1x aangeven maar in kolom E- I.- M dan de aantal mensen en uren optellen dit per personeels groep (3 groepen)
welke week nr+jaar
En de totaal uren die gemaakt worden per week op alle projecten opgeteld op een datum en gelijke datum opgeteld.
In mijn voorbeeld heb ik 4 projecten gemaakt van 4 week looptijd met personeel groep 1 groep 2 groep 3 en de aantallen per dag en onderaan de totaal per week.
het zijn ongeveer 120 tabladen die er op deze manier uitzien met verschillende doorloop tijden in weken dit kan 1 week maar ook 20 week zijn de opzet van alle bladen zijn gelijk
op blad 1 totaal zie je hoe het overzicht er uit moet zien.
wie kan hiervoor een macro denk ik maken of een formule mag natuurlijk ook.
Op blad 1 overzicht wil ik kunnen zien:
Kolom A de datum van alle projecten een datum kan gelijk zijn bij verschillende projecten die datum moet hij dan maar 1x aangeven maar in kolom E- I.- M dan de aantal mensen en uren optellen dit per personeels groep (3 groepen)
welke week nr+jaar
En de totaal uren die gemaakt worden per week op alle projecten opgeteld op een datum en gelijke datum opgeteld.
In mijn voorbeeld heb ik 4 projecten gemaakt van 4 week looptijd met personeel groep 1 groep 2 groep 3 en de aantallen per dag en onderaan de totaal per week.
het zijn ongeveer 120 tabladen die er op deze manier uitzien met verschillende doorloop tijden in weken dit kan 1 week maar ook 20 week zijn de opzet van alle bladen zijn gelijk
op blad 1 totaal zie je hoe het overzicht er uit moet zien.
wie kan hiervoor een macro denk ik maken of een formule mag natuurlijk ook.