Wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrique

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2004
Hallo

Ik heb een website www.brandweertongeren.be
Graag zou ik op de index pagina een mp3 willen laten afspelen. Ik gebruik het programma Macromedia Dreamwaever MX. Weet iemand op welke manier dit mogelijk is?

Mvg

Patrique

Dreamweaver ken ik niet maar mag ik je een tip geven?
Muziek op de achtergrond van een site staat hoog in de ergenis Top 10 van internet gebruikers.
Zomaar even om je het te laten weten;)
Succes met je site en vraag!

Hallo Raymond

Thx voor tip:) Maar het is eerder een prof jingle speciaal gemaakt voor de site. Deze jingle geeft verschillende info en duurt ong. 20 sec

Mvg

Als je perse geluid onder je site wilt hebben kun je beter die mp3 converteren naar.wma, wma is streaming.

Een mp3 duurt lang met laden, vooral als je een bezoeker hebt die een 56k modem heeft.

Zoal Raymond al zegt vinden veel mensen muziek op een site erg irritant.
Met de volgende code plaats je een kleine mediaspeler op de pagina, waardoor de gebruiker zelf de keuze heeft om de muziek te starten - zie bijlage.

< embed src="geluid.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"< /embed>

Wil je dat de speler niet getoond wordt en dat de muziek aurtomatisch begint, dan wordt het:

< embed src="geluid.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="true" hidden="true"< /embed>

Als je loop de waarde "0" geeft wordt het geluidsbestand één keer afgespeeld; met de waarde "1" wordt het steeds herhaald.

(De spaties achter de < tekens moet je even weghalen; die heb ik hier gezet omdat de code hier anders niet wordt weergegeven.)

Guus.

Laatst bewerkt:
Hallo Guus abc

Het probleem is opgelost :)
Thx voor de tip, leuk forum waar er snelle oplossingen zijn:thumb:

Grtzzzzz
Patrique

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan