Wie kan me helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

antimacroc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Vage links.... die zijn verwijderd :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door antimacroc
De gequote links heb ik ook maar verwijderd :evil:

Dit wil je vast wel even toelichten!

Laatst bewerkt door een moderator:
welkom bij helpmij.

Je eerste vraag bij helpij zie ik.
Dan ook meteen de eerste vraag van mij.

Heb jij de huisregels gelezen.
Een klein stukje uit de huisregels:
Plaats nooit een nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.

Met andere woorden vertel wat jou probleem is en laat mij niet ergens inloggen waarvan ik voorruit niet kan weten waar ik terecht kom.

Heh. Het is waarschijnlijk van een of ander spelletje. Deze speler lijkt in ieder geval te cheaten.

Dit heeft kennelijk niks met Media Center te maken, daarbij lijkt het ook in mijn ogen een manier om te "Cheaten".:rolleyes:

wat is cheaten:o

Geplaatst door puppie
wat is cheaten:o
Grof gezegt vals spelen.:p
Wat is cheaten nu eigenlijk? Cheaten is afgeleid van het engelse werkwoord 'to cheat' wat valsspelen betekent. Wat betekent dit nu concreet? Vele spellen bevatten foutjes of gaatjes die programmeurs bewust of onbewust in de spellen hebben gestopt. Zo kan het onbewust gedaan zijn door gewoon een foutje in de programmeertaal maar ook kan de programmeur bewust een gaatje in de programmering laten om zo later terug snel bij een bepaald onderdeel van het spel te komen. Deze gaatjes zijn echter de oorzaak van de mogelijkheid om te cheaten. Handige jongens hebben namelijk toetsencombinaties gevonden die gebruik maken van deze gaatjes om verder te komen in het spel. Zo kan je door vingervlugheid bijvoorbeeld onsterfelijk worden in een shooter of je tegenstanders laten vertragen in een racer.
Bron met wat langere info:
http://www.cubedomain.nl/text.php?id=39

Oke,
Duidelijk dan kan deze vraag dus echt wel op slot.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan