Wie kan mij helpen aan een html-code van een werkende playlist voor op mijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan Pater

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Ik ben op zoek naar een html code voor een werkende playlist voor op mijn site.

Deze code moet werken met een ingebouwde Windows Media Player (heet volgens mij Embedded).
Hij hoeft geen liedjes achter elkaar af te spelen. De bezoeker van mijn site moet uit mijn archief een nummer kunnen kiezen die dan wordt afgespeeld op de ingebouwde player.

Om het nog moeilijker te maken:
Graag zo dat de playlist automatisch ieder (half) uur wordt bijgewerkt.

Ik hoor het graag.

Ik ben op zoek naar een html code voor een werkende playlist voor op mijn site.

Deze code moet werken met een ingebouwde Windows Media Player (heet volgens mij Embedded).
Hij hoeft geen liedjes achter elkaar af te spelen. De bezoeker van mijn site moet uit mijn archief een nummer kunnen kiezen die dan wordt afgespeeld op de ingebouwde player.

Om het nog moeilijker te maken:
Graag zo dat de playlist automatisch ieder (half) uur wordt bijgewerkt.

Ik hoor het graag.

hiervoor zul je het best een php systeem kunnen gebruiken met een MySQL database er achter,,,

Mhm....,

Helaas is mijn kennis op dat gebied zo beperkt dat ik niet weet waar je het over hebt.
Ik ben al blij als ik in Wysiweg een website voor elkaar krijg en deze ook werkend heb.

Ik heb de site al overeind staan en er zit een Windows Media Player in, die dmv. knoppen aangestuurd wordt.
Echter moet ik nu voor het wijzigen van de bestanden (gebeurt 3x per week) verplicht mijn website handmatig wijzigen.
Men heeft mij verteld dat ik met een RSS-link op mijn website kan koppelen naar een map waarin audiobestanden staan.

Helaas kom ik er niet uit.....
Kan jij me helpen?

hoe werkt yukebox.xom

:confused:Hi weet iemand hoe yukebox werkt , hoe je het op je website kan plaatsen en hoe je muziek plaatst, want er staat niet zoveel beschrijving bij.

Thnx.

Playlist

hmm...
ik weet niet of je dit bedoelt maar ik heb hier een HTML-code voor een speler, je kan meerdere nummers en daartussen kan je zappen:

<p align="center">
<EMBED SRC="naam+plaats van het liedje" LOOP=TRUE
AUTOSTART=TRUE WIDTH=145 HEIGHT=25>

<noembed>

</noembed>
<p> </p>
<div align="center">

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan