Wie Kan Mij Helpen?! Nat Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemens

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Beste lezers,
Ik weet dat ik de zoveelste in de reeks bent, die deze vraag gaat stellen maar kom er alleen helaas niet uit! Dus kom ik u hulp weer vragen....

Het gaat om het bekende NAT probleem, in het programma Azureus.
Ik werk hier met windows XP, een Speedtouch 510 modem en een E-tech Router with VPN.
Als ik het modem los op de pc aansluit heb ik geen probleem en kan ik snel en foutloos downloaden, als mijn router er tussen zit, geeft hij het probleem.

In de configuratie van de router heb ik onder Virtual Server de poort 6881 al opengezet verder heb ik niets gewijzigd.

Wie o Wie kan mij helpen ...
Hoor het graag
Grtzzzz Lex

Waarom wil jij je E-Tech router er tussen zetten want daar zit idd het probleem namelijk 2 routers achter elkaar en dat gaat bijna altijd fout met poorten openen.

Geplaatst door upsidaisy
Waarom wil jij je E-Tech router er tussen zetten want daar zit idd het probleem namelijk 2 routers achter elkaar en dat gaat bijna altijd fout met poorten openen.

Thnx voor je snelle reactie upsidaisy..
Maar er zitten meerder pc's aangesloten op dit modem..
Dus de router er tussen uit halen is niet echt oplossing! Is dit probleem moeilijk te verhelpen denk je?

Kijk of je de E-tech kunt gebruiken als switch,dan ben je van de problemen af.Anders gewoon een tweede hands switch kopen en die achter je Speedtouch hangen.

Geplaatst door upsidaisy
Kijk of je de E-tech kunt gebruiken als switch,dan ben je van de problemen af.Anders gewoon een tweede hands switch kopen en die achter je Speedtouch hangen.

Pff tsja.. uhhh ha..
Maar ik ben dood normale militair die niet zo heeeel veel verstand van al die dingen heeft
Kan ik niet een poort open zetten in die router dan?
;)

Laatst bewerkt:
Je kunt het natuurlijk proberen.Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.Maar nederlandse militairen schieten toch meestal raak ?!

Geplaatst door upsidaisy
Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.Maar nederlandse militairen schieten toch meestal raak ?!

Whaha schiet idd meestal raak!! Maar als jij voor me gaat staan, schiet ik x'tje mis hoor!

Maar ff to the point, weet je niet hoe ik die poorten moet open stellen?

Als het goed is heb je in je Speedtouch via de NAT tabel te vullen de poorten met het bijbehorende protocol opengezet.
Dat moet nog een keertje bij je E-Tech of ze staan in je E-tech open maar niet in je Speedtouch.

Indien het laatste het gavel is dan kun je dat middels de NAT manager doen.

http://www.speedtouch.nl/hotitems.html#nat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan