wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EddyE

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Heey

ik heb een vraag over gta 3.
Wat moet je doen om op het 2e eiland te komen?
Ik ben bij Tony's en nu heb ik nog zon andere gast.

alvast bedankt.

Geplaatst door EddyE
Heey

ik heb een vraag over gta 3.
Wat moet je doen om op het 2e eiland te komen?
Ik ben bij Tony's en nu heb ik nog zon andere gast.

alvast bedankt.
je moet alle missie's in level 1 uitspelen :thumb:

Je moet gewoon de missies volgen en op een gegeven moment is de brug gerepareerd en kun je naar het 2e eiland.

Als je er eerder heen wilt, kan het ook met cheats. Zoek even de cheats op voor vliegende auto's en een tank. Dan ga je op de kapotte brug staan. Je schiet en je wordt zo over de brug naar het tweede eiland geblazen.

Hoe moet je met de tank op de brug gaan staan, en hoe kom je met een auto op het 2e eiland?

Je gaat ergens dicht op de rand staan. Je schiet naar achteren en gaan met die banaan. Als je op het 2e eiland bent, zijn er genoeg auto's om te gebruiken...

Geplaatst door chrisgeerdink
Je gaat ergens dicht op de rand staan. Je schiet naar achteren en gaan met die banaan. Als je op het 2e eiland bent, zijn er genoeg auto's om te gebruiken...
kan dat zo dan? :eek:
ik pakte altijd de banshee...stond aan het begin van de brug (dus tegen die oranje dingen aan), dan intypen: <s>cittycittybb</s> citycitybb, en dan maar gas geven...

Laatst bewerkt:
Nee dan moet iets anders:
Pak een snelle auto, rij hard de brug op. Vlak voor dat je aan het einde ben druk je op ESC
Dan typ je wat ajt zei citycitybb in en dan druk je op resume.
Als het goed is ga je nu over de brug vliege

Als je in level 2 zit kan je, met een trucje, via de boot naar het derde level!!! :D

Geplaatst door kuipie
Als je in level 2 zit kan je, met een trucje, via de boot naar het derde level!!! :D

Nee dat lukt niet
Er zit een soort pijpleiding voor
Jammer ;)

mijn gta 3 stotter nogal,
waar kun je iets loaden om hem sneller te maken(dus dat ie niet meer stottert voor de duidelijkheid)

Greetz Eddye

Geplaatst door EddyE
mijn gta 3 stotter nogal,
waar kun je iets loaden om hem sneller te maken(dus dat ie niet meer stottert voor de duidelijkheid)

Greetz Eddye
geef eens wat meer info? videokaart, je werkgeheugen, en wat voor pc? (dus mhz enzo)

ik heb een AMD duron sinds een tijdje dus gta heeft er nog niet opgestaan, 650 MHZ en het werkgeheugen weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Geplaatst door EddyE
ik heb een AMD duron sinds een tijdje dus gta heeft er nog niet opgestaan, 650 MHZ en het werkgeheugen weet ik zo niet uit mijn hoofd.
tjah...650 mhz is niet veel voor gta3
mn maat heeft 1 ghz...daar schokt ie ook nog wat op (ligt um ook aan de vidkaart)
ik denk dat je dit gewoon moet accepteren...

Geplaatst door Jappie-zland

Nee dat lukt niet
Er zit een soort pijpleiding voor
Jammer ;)
Lukt wel hoor
Beuk je boot het land op, duw je boot met een auto een eindje verderop (voorbij de pijpleiding) en duw hem het water weer in.
Vaar nu naar level 3 en stap uit de boot, simpel he :p

Geplaatst door kuipie

Lukt wel hoor
Beuk je boot het land op, duw je boot met een auto een eindje verderop (voorbij de pijpleiding) en duw hem het water weer in.
Vaar nu naar level 3 en stap uit de boot, simpel he :p

Haha zo had ik het nog nooit geprobeerd
Ik zal eens kijke of dat lukt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan