Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet alle missie's in level 1 uitspelen :thumb:Geplaatst door EddyE
Heey
ik heb een vraag over gta 3.
Wat moet je doen om op het 2e eiland te komen?
Ik ben bij Tony's en nu heb ik nog zon andere gast.
alvast bedankt.
kan dat zo dan?Geplaatst door chrisgeerdink
Je gaat ergens dicht op de rand staan. Je schiet naar achteren en gaan met die banaan. Als je op het 2e eiland bent, zijn er genoeg auto's om te gebruiken...
vertel...?Geplaatst door kuipie
Als je in level 2 zit kan je, met een trucje, via de boot naar het derde level!!!![]()
Geplaatst door kuipie
Als je in level 2 zit kan je, met een trucje, via de boot naar het derde level!!!![]()
geef eens wat meer info? videokaart, je werkgeheugen, en wat voor pc? (dus mhz enzo)Geplaatst door EddyE
mijn gta 3 stotter nogal,
waar kun je iets loaden om hem sneller te maken(dus dat ie niet meer stottert voor de duidelijkheid)
Greetz Eddye
Geplaatst door aaajeetee
geef eens wat meer info? videokaart, je werkgeheugen, en wat voor pc? (dus mhz enzo)
tjah...650 mhz is niet veel voor gta3Geplaatst door EddyE
ik heb een AMD duron sinds een tijdje dus gta heeft er nog niet opgestaan, 650 MHZ en het werkgeheugen weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Lukt wel hoorGeplaatst door Jappie-zland
Nee dat lukt niet
Er zit een soort pijpleiding voor
Jammer![]()
Geplaatst door kuipie
Lukt wel hoor
Beuk je boot het land op, duw je boot met een auto een eindje verderop (voorbij de pijpleiding) en duw hem het water weer in.
Vaar nu naar level 3 en stap uit de boot, simpel he![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.