WIE kan MIJ helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Wie kan me helpen?

Ik heb vandaag me pc (in onderdelen) binenn gekregen, keurig in elkaar gezet tis een amd 2400+ met asus a7n8x moederbord! niewe hdd en geheugen (2x256) en zelf nieuwe voeding :D. Nu was mijn vraag welke veranderingen kan ik het best in de bios uitvoere???

Verder geeft ie bij het opstartte aan dat ik een 1800+ heb terwijl ik tog egt een 2400+ heb betaald :D... graag antwoorden op mijn misschien domme vragen? :D

terug gaan naar waar je de spullen vandaan hebt en die cpu teruggeven en direkt een 2400 vragen die aap van die winkel waar jij je cpu hebt gekocht heeft je een amd athlon 1800 meeggeven inplaats een amd athlon 2400:D

normaal moet in bios de instelling van de snelheid staan op 133/33 en de snelheid op +/- 2000mhz

succes

FSB inderdaad op 133 MHz zetten, geheugenbus op 166 of 200 afhankelijk van het type geheugen. Denk er wel aan dat je de twee geheugenreepjes in het eerste en derde slot plaatst, anders heb je geen twee geheugenkanalen.

Verder valt er niet bijster veel aan te passen.

Uhhmm FSB heb ik gedaan staat op 133... Maar geheugenbus hoe doe ik dat waar staat dat in em bios ik heb 2700 Oem gehuegen..

Ook ergens daar.. Je moet 'm op 166 MHz zetten, misschien is het ook als "4:5" aangeduid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan