Wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hallo,

Ik heb sinds kort een site.. iemand heeft mij geholpen met het phpen.. alleen hij is voor een paar weken verhinderd om de site verder te maken.. Nu moet er eigenlijk nog 1 ding gebeuren.. het forum... hij heeft het helaam tip top gemaakt alles werkt eigenlijk.. alleen moeten er nog tabellen om heen gezet worden.. helaas lukt het mij echt niet..

En mijn vraag was daarom wil iemand dat misschien voor mij doen?? Dan kan ik eindelijk online met mijn site.

Heel erg bedankt alvast..

Groetjes,
Rodney

Hallo,
wil je even het document zoals het op de webspace staat doormailen (het php-document).

De reden dat ik dat vraag is dat in de php de login en het paswoord kan zitten om in te loggen op je webspace. Dat hoeft niet iedereen te weten te komen. Je weet maar nooit wie het in handen krijgt.

Mail je het liever niet, zet dan misschien een stukje code, die de gegevens op de eigenlijke pagina genereert zoals die gezien wordt op de site, hier zodat wij die kunnen aanvullen. Let er wel even op dat de login en het paswoord er niet bijstaan. Verander je login desnoods door het woord "login" en je paswoord door het woord "paswoord".

Greetz : Jer:cool:en.

Graag gedaan.

Succes en tot later hier op helpmij.nl.

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan