Wie Kan Mij Helpen

• Onderwerp starter Onderwerp starter POSE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

POSE

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hallo voor degene die dit leest.
Ik ben een leek betreft computers. Mijn C schijf stond bijna vol waardoor ik een aantal software eraf heb gegooid. Helaas te veel. Ik kan Toshiba DVD Rom SD-R2512 niet meer openen. Bij verkenner staat hij er niet meer bij.
Kan iemand mij helpen hoe ik deze weer terug krijg.

Ik hoor het wel
Groetjes Ingrid[/I][/I][/I]

Ga met je muis op Deze computer staan en klik rechts. Nu via Eigenschappen, Hardware naar Apparaatbeheer.
Klik op het plusje naast CD/DVD-rom drives en ga met de muisaanwijzer op de Toshiba DVD Rom staan en klik rechts.
Ga naar Eigenschappen, Stuurprogramma, Stuurprogramma bijwerken.
Kies in de Wizard voor De software automatisch installeren (aanbevolen). Windows XP zoekt de drivers op en installeert ze (weer).

NEE hij doethet nog niet

Hoi Tielplipje
hellaas hij geeft als antwoord:
er is geen betere software voor hardware gevonden dan wat al is geinstalleerd en nu ????

Staat er bij je apparaatbeheer bij de dvd een gele uitroepteken of een rood kruis?

Kijk ook hier: ga met de muis op Deze computer staan en klik rechts. Kies dan voor Beheren. Ga in het venster naar Opslag, Schijfbeheer.
Staat de CD-Rom drive erbij?
Doe dan een cd in de lade, klik op de CD-Rom in het rechtervenster en klik Actie, Schijven opnieuw controleren.
Staat de CD-Rom nu weer in Windows Verkenner?

Laatst bewerkt:
Ja ik heb zelfs twee uitroeptekens

Bij de Toshiba DVD Rom en bij Intel Pentium processor 1.50 GHz

Weer helaas

Hoi hoi,

ik heb geen E schijf meer.... nergens te vinden.....

Groetjes INgrid

Probeer in apparaatbeheer deze apparaten met gele uitroepteken te verwijderen en daarna opnieuw te laten detecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan