• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat nog niet in de code staat dat als er daar niets staat, dat je dan niets moet zetten.

Dus moet je daar eigenlijk hetzelfde stukje voorzetten als bij P/O/ en AB -> =ALS(H5="";"";

Ik ga het proberen...!

Dus moet je daar eigenlijk hetzelfde stukje voorzetten als bij P/O/ en AB -> =ALS(H5="";"";

Ik ga het proberen...!

Bv. ja.

Het kan misschien beter ineens in de Uitkomst functie gezet worden. Is iets beter.

Wigi

Bv. ja.

Het kan misschien beter ineens in de Uitkomst functie gezet worden. Is iets beter.

Wigi

Hoe wordt dit gedaan als ik vragen mag? ik heb de volgende formule:

=ALS(H5="";"";Uitkomst($H5;$F5;KOLOM()))

Als het beter kan hoor ik het graag!

Laatst bewerkt:
Wanneer de lay-out goed is wou ik eigenlijk het blad zo beveiligen dat je wel getallen kan invullen in het blad alleen niet in de kolommen met de formules erin, dus dat je de formules niet kan verwijderen of aanpassen, en ditzelfde geld voor de opmaak, hier mag ook niks meer in worden veranderd. Hoe kan ik dit het beste doen?
door even het forum te doorlopen.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan