Wie kan mij helpen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbake
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mbake

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo ik heb mcguider europa sd kaart gekocht en heb het instaleerd op mijn nokia n96 en het werkt goed,alleen gaat het progamma naar 1 a 2 minuten als de navigatie aan staat naar een foutmelding spontaan uit?
de foutmelding blijf even op het scherm staan (unexpected error) en dan is het gebeurt??weet iemand hoe kan ik dat verhelpen,of wat jk moet ik doen??
Ik hebt het nu 2 maanden en vershillende telefoons gepleegt met mc guider,maar die komen er ook niet uit,tot nu toe.

Dit heb ik gekocht dus het nieuw voor mijn nokia N96

Sygic McGuider Europa 2009 - SD-kaart

Inhoud van de verpakking

4 GB micro SD kaart

1 micro - mini adapter

1 standard SD adapter

1 gebruikershandleiding

IKhoop dat iemand een oplossing heeft

martin

Dit las ik op Tweakers:

Unexpected error: krijg je als je (te) oude maps gebruikt in een nieuwere versie en/of een update niet goed uitvoert. Niet alleen het .sis bestand installeren bij een update maar ook alle (gewijzigde) bijbehorende mappen en bestanden.

Misschien tijd om een update goed uit te voeren?

update

hallo er zijn nog geen update van na mijn weten

Dan zou ik het pakket de-installeren en opnieuw installeren (als je dat al niet gedaan hebt). Anders het pakket terugbrengen naar de leverancier en een nieuw pakket claimen. Of zij moeten kunnen aantonen dat het op je telefoon WEL werkt (langer dan a 1 2 minuten)

Ik heb het al meerdere keren installeerd,zal terug gaan naar de winkel voor een nieuwe
nog bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan