wie kan mij uitleggen hoe........

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeri06

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Beste lezer,
sind enige tijd ben ik mijn mini pc tjes onder in de startbalk kwijt.Deze pc tjes geven aan dat je verbinding hebt met het net.En dat vind ik wel zo handig.

sinds kort ben ik deze kwijt,veel zoeken,vragen hielp niet.
uiteindelijk planet gemaild.
ik kreeg als antwoord dat breedband(ik heb adsl-comfort)dit niet op de startbalk zet,maar dat ik het wel weer kon terug halen via het windows help programma?
maar hoe doe je dat nou? hoe bewoord je zoiets?minipc
icoontjes?schermpjes,ik zou het niet weten.

heeft iemand van de lezers een goede duidelijke uitleg?
hoe ik deze weer in de sartbalk terug krijg?

hartelijk dank voor de moeite
joeri06

Als je eerst eens verteld welke windows versie je hebt kan de vraag verplaatst worden want je vraag heeft niks met P2P te maken

Geplaatst door joeri06
Beste lezer,
sind enige tijd ben ik mijn mini pc tjes onder in de startbalk kwijt.Deze pc tjes geven aan dat je verbinding hebt met het net.En dat vind ik wel zo handig.

sinds kort ben ik deze kwijt,veel zoeken,vragen hielp niet.
uiteindelijk planet gemaild.
ik kreeg als antwoord dat breedband(ik heb adsl-comfort)dit niet op de startbalk zet,maar dat ik het wel weer kon terug halen via het windows help programma?
maar hoe doe je dat nou? hoe bewoord je zoiets?minipc
icoontjes?schermpjes,ik zou het niet weten.

heeft iemand van de lezers een goede duidelijke uitleg?
hoe ik deze weer in de sartbalk terug krijg?

hartelijk dank voor de moeite
joeri06

Windows XP Home.

ik wist niet dat dit forum uitsluitend over p2p vragen gaat moet. maar bedakt voor de genome moeite
joerio6

Klik op start, instellingen, configuratiescherm en dan naar netwerk- en inbelverbindingen.

Klik rechts op je adsl verbinding en kies voor eigenschappen en zet onderaan een vinkje bij Pictogram op de taalkbalk weergeven gedurende de verbinding

Geplaatst door m@rio
Klik op start, instellingen, configuratiescherm en dan naar netwerk- en inbelverbindingen.

Klik rechts op je adsl verbinding en kies voor eigenschappen en zet onderaan een vinkje bij Pictogram op de taalkbalk weergeven gedurende de verbinding

Nou Mario,dat werkt niet,dat had ik al geprobeerd,
maar toch bedankt voor je reaktie.
joeri06

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan