Wie kan mij vertellen of dit een goed moederbord is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Ik heb even een vraagje,
Kan iemand mij vertellen of het volgende moederbord echt prima is of dat het misschien toch niet echt alles is.

MSI K8TM/K8MM MS-6741 ( v1.X ) M-ATX MAINBOARD
Het moederbord ondersteund 64 Bit
Er komt een AMD ATHLON 64 XP + 3400 IN
Er komt 1024 400 mhz PC3200 ddr geheugen in.

Is het moederbord een goede keus ( kan hem van iemand overnemen die hem net 14 dagen nieuw in huis heeft ) of kan ik beter wachten.?

Alvast bedankt voor je reactie en informatie

groeten Barney

Natuurlijk heb je nu andere moederborden met PCI-E sloten, maar het gaat mij nu om de snelheid om Digitale Video te kunnen bewerken.

Daar is echt niets mis mee. Hij is echter niet extreem snel ofzo. Als je zeker weet dat alles past en er niet te veel voor betaald zou ik niet weten waarom niet.

Bij mij komt dan altijd de vraag waarom doet iemand dit na 14 dagen al weer weg.
Weet je zeker dat er niks met dat bordje is gebeurd.
Ik heb zo mijn twijfels.;)
Maar misschien ben ik wel te .......

Staat toch nog garantie op dus als er wat mee is, met de koopbon naar de winkel!

Ik snap jullie reactie's waarom na 14 dagen al weg.

Nou de oude eigenaar is een persoon die dacht, goh laat ik zelf is een computer bouwen, iedereen doet het, hij heeft toen alle onderdelen gekocht en is begonnen, na een poosje zag ie door de bomen het bos niet meer en belde mij op, ik heb het spulletje toen inelkaar gezet en hier laten staan, toen zei die, ik heb er eigenlijk toch niks aan en of ik er interesse in had of het voor hem wil verkopen.

Dit is het hele spul:

Amedia Bundel4 MSI K8MM/ATHLON64 3400
DDR Geheugen 2 X 512MB 400 Mhz PC3200
ATX Tower Middle PX4 300 Watt USB Front
80 GB Hitachi 7200-ATA133

De prijs die 14 dagen geleden betaald is 552 Euro
Nu kan ik hem kopen of verkopen voor 452 Euro
Incl originele bon dus ook garantie van een jaar.

Heb ik voor 452 Euro een vergelijkend setje of misschien beter of toch niet ?

groeten Barney

Inmiddels heb ik het setje compleet opgebouwd en werk ik er nu mee met digitale videobewerking.
En supersnel alles.

Hiermee maak ik nu een eind aan dit forum.

Bedankt.
Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan