wie kan uitlegen/helpen script maken php etc auto/occasions widgets bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

saikofoks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2016
Berichten
2
hoi forum leden


ik prober voor het eerste keer een Eigen site te maken maar in de builder die ik gebruik zit net niet de functie die ik nodig heb .
meschien dat ik hier wat wijzer word van jullie iedeen en ervaringen .

ik ben bezig met het maken van een auto dealer / garage site .
eenigste wat ik moet toe kunnen voegen is een programa om de occasions op de site toe te voegen fotos/uitvoering specificities .
een soort van marktplaats advertantie alleen in Eigen beheer specifiek autos zelf toe kan voegen en verwijderen .

1 soort dia voorsteling home page 2 specifiek lijst assortment .

na veel informatie uit te zoeken hoe zo iets te vinden is of te maken blijkt dat niet zo makelijk te zijn .
meschien dat iemand me kan uitleggen hoe de codering in zijn werk gaat of waar ik zo iets kan vinden
of iemand kan maken eventueel kosten er van zijn .


hoop het zo goed mogelijk uitgelegt te hebben om dat ik eerlijk gezecht op dat gebied niet de verstand van heb
en iemand me wijzer kan maken .


mvg pat
 
Laatst bewerkt:
Dit zul je dan in PHP moeten (laten) bouwen, en daarvoor is een hoop ervaring nodig.
Misschien dat er hier iemand is om dat te kunnen bouwen voor je, maar het is wel handig om je budget even te noemen.
 
IK heb zoiets staan maar dan meerdere gebruikers, meerdere toevoegers, meerdere talen, zonder boekhouding zonder jquery en anti spy (dus moeilijker google toevoeging)
verschillende categorien (geen autoaanvulling en zoekfunctie maar kan gemaakt worden).

MAAR TOCH EVEN HET VOLGENDE "HET IS NIET AAN MIJ OM U ER WIJZEN DAT ER APPARTE RUBRIEK IS AANKOOP/VERKOOP VAN CODE/GOEDEREN"
 
Laatst bewerkt:
kenikavanbis kunt u mij meschien een pb kunnen sturen kunnen we even overleggen wat de mogelijkheden zijn over mijn idee
 
pb ik heb geen pb maar wel een mail als je je mail in pb stuurt kan het mogelijks wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan