wie ken zotac al videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

wie heeft er wel eens gehoort van het merk zotac . en is dit een beetje goed merk en kwalitijd ????

ik krijg onder garantie deze video kaart toe gestuurt ipv een msi nvidia nx 8800 gts 320 mb en 320 bit .

Zotac GTX275 (Retail, TV-Out, 2x DVI, SLI

alvast bedankt

Zotac is een prima merk. Volgens mij is dat de enige (met EVGA) waarbij je de koeler van de GPU mag halen om er een andere op te zetten zonder de garantie te verliezen. Zotac is prima. De videokaart die je krijgt is trouwens een behoorlijk stukkie sneller dan die je had.

Zotac is een prima merk. Volgens mij is dat de enige (met EVGA) waarbij je de koeler van de GPU mag halen om er een andere op te zetten zonder de garantie te verliezen. Zotac is prima. De videokaart die je krijgt is trouwens een behoorlijk stukkie sneller dan die je had.

dat is mooi want er komt en nog een aan. ik heb ze in sli staan :-)

Bij SLI heb je twee dezelfde kaarten nodig. Dat weet je hè? Weet je zeker dat je systeem een SLI van deze twee aan kan. Ze verstoken nogal wat en wat CPU kracht is ook niet weg.

Bij SLI heb je twee dezelfde kaarten nodig. Dat weet je hè? Weet je zeker dat je systeem een SLI van deze twee aan kan. Ze verstoken nogal wat en wat CPU kracht is ook niet weg.

klopt ik heb dit allemaal al draaien alleen er is er een stuk gegaan van de nvidia. deze kunnen ze niet meer leveren dus moeten ze er twee gaan vervangen.

dus 2x msi nvidia nx 8800 gtx 320 mb 320 bit omruilen voor
2x Zotac GTX275 (Retail, TV-Out, 2x DVI, SLI
processor is ook geen probleem omdat ik een q9600 4 x 2500 mhz en 8 gig intern heb.

dit heeft vroeger met nvidia prima gedraait, dus moet het nuook geen probleem worden

Dan ga je het wel redden. Als je die 8800 in SLI kan draaien, moet dit ook wel lukken.

Dit kan niet waar zijn. Bij Medion hebben ze veel laptops met SLI = 9600 + 9300 = SLI

Wat je nu vertelt is niet helemaal waar. Kijk die draaien in Hybrid SLI. Dat is niet echt SLI maar het volgende. De 9300 is een onboard. Die verstookt bijna geen energie. Als je notebook niets aan het doen is, gebruikt ie die. Hij heeft echter ook nog een 9600, die is krachtiger, maar verstookt ook meer energie en wordt warmer. Als je echt grafische kracht nodig hebt zoals een spelletje, dan gebruikt je notebook je de 9600. Je notebook kan echter niet de 9600 EN de 9300 tegelijk gebruiken. Dat kan niet. Daarom heet het ook hybrid SLI. Dus wat je zegt is eigenlijk onzin.
9600 + 9300 = Hyrbid SLI
275 + 275 = SLI

P.s. Hybrid SLI en Hybird CFX werken volgens hetzelfde principe en zijn dus ook gelijk. CFX en SLI zijn wel anders. CFX is een stuk beter dan SLI.
P.s.s. CFX = CrossfireX (en niet crossfire zoals veel mensen zeggen, dat is de voorloper en die was brak...)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan