toondegrom
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 jun 2004
Hallo,
kent iemand het merk 'promedion', ze ontwikkelden o.a. 17inch laptop D870P?
Ik ken het merk niet en ik vraag me af of iemand er goede / slechte ervaringen mee heeft. Is het een betrouwbaar merk?
Misschien zou de D870P de droom van elke graficus kunnen zijn:
mooi breedbeeld 17 inch laptop (zoals Apple er lang als enige één gehad heeft) aan een (bijna) betaalbare prijs (zo ongeveer 2400 euro).
met een grafische kaart van 256mb lijkt het me een feest om spelletjes en flashy toestanden te bekijken op dat ruime scherm.
Maar ik twijfel. Kan iemand raad brengen?
(het zou leuk zijn om van iemand raad te krijgen die vertrouwd is met het merk...)
Ik vind geen andere merken die 17 inch (breedbeeld schermen) bezitten in hun gamma.
jammer, is niet bij de betrouwbare merken te vinden (acer, dell, hp,...)
kent iemand het merk 'promedion', ze ontwikkelden o.a. 17inch laptop D870P?
Ik ken het merk niet en ik vraag me af of iemand er goede / slechte ervaringen mee heeft. Is het een betrouwbaar merk?
Misschien zou de D870P de droom van elke graficus kunnen zijn:
mooi breedbeeld 17 inch laptop (zoals Apple er lang als enige één gehad heeft) aan een (bijna) betaalbare prijs (zo ongeveer 2400 euro).
met een grafische kaart van 256mb lijkt het me een feest om spelletjes en flashy toestanden te bekijken op dat ruime scherm.
Maar ik twijfel. Kan iemand raad brengen?
(het zou leuk zijn om van iemand raad te krijgen die vertrouwd is met het merk...)

Ik vind geen andere merken die 17 inch (breedbeeld schermen) bezitten in hun gamma.
jammer, is niet bij de betrouwbare merken te vinden (acer, dell, hp,...)