Wie o wie kan me helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel75

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Wie o wie kan mij helpen.
Ik zit met een probleem heb al contact gehad met eweka maar die weten het ook niet.
Vorig voor het eerst erop gezet geen problemen toen computer geformateerd en toen is dit probleem begonnen.
Ik heb newsleecher 3.9 final als ik ga downloaden doet hij het even voor 5 minuten ongeveer en daarna de fout. Unable to logon server response connect winsock resolve host cannot convert host adress newsreaderXX.eweka.nl - No data (#11004) en als dat gebeurt doet mij internet het ook niet meer en moet ik opnieuw opstarten.
Wie kan me helpen.

Ik gebruik google chrome en opera internet explorer staat er ook wel op maar die gerbuik ik niet

Heb ik ook al gedaan maar het probleem blijft ik vindt het allemaal vreemd hoor

daar wordt ik ook niet helemaal wijs uit daarom hoop ik dat iemand mij hier kan helpen

probeer is firefox te instaleren en dan de rest van de browsers te verwijdere.

Heeft niks met de browers te maken newsleecher is een download programma voor films enz.

Heb je de legale versie van Newsleecher? Zo niet, dan ligt daar je probleem.
Je kunt proberen om een nieuwe te downloaden. Of download van de site de trial-versie en kijk of die het wel doet.

Zo ja, dan kun je de beta versie van de site halen en die proberen.

Laatst bewerkt:
Geeft voor de zekerheid je router/modem ook een herstart en kijk of je met een andere nieuwslezer wel langer verbinding houd (grabit)

Met de trial versie blijf de fout nog steeds dus maakt niet uit welke ik neem.
Heeft er iemand ook ervaring met grabit?

Dan ligt het waarschijnlijk niet aan newsleecher.
Met grabit heb ik geen goede ervaring. Voorheen had grabit nogal moeite met het afmelden van de verbinding en kreeg je daardoor steeds minder verbindingen. Hoe dat tegenwoordig is weet ik niet.

Maar heb je je router/modem al eens uit en weer aan gezet?

Ik heb geen router wel een modem van upc heb maar 1 computer dus zit direct daarop aangesloten.
Maar wat ik zo raar vindt vorig jaar dat ik het voor het eerst erop zette deed alles het prima toen ging ik formatteren en sindsdien krijg ik die fout wordt er gek van.

En achter die fout zie je ook de tijd aflopen.
weet niemand wat dit probleem nou is krijg er een beetje de k*lere in

Als ik het zo allemaal zie vindt ik newsleecher makkelijker.
Maar ik ga van het weekend even kijken.

Thanx

Ik heb geen router wel een modem van upc heb maar 1 computer dus zit direct daarop aangesloten.
Maar wat ik zo raar vindt vorig jaar dat ik het voor het eerst erop zette deed alles het prima toen ging ik formatteren en sindsdien krijg ik die fout wordt er gek van.

Heb je toen na het formatteren wel je chipsetdrivers geinstalleerd?

Waar kan ik dat vinden die chipsetdriver?
Heb dat volgens mij nog nooit gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan