Wie o wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur1982

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
12
Hallo allemaal!

Ik heb deze vraag al op andere sites gesteld maar krijg er maar geen goed antwoord op... jullie zijn de laatste die ik vraag. Ik heb .mov en .avi filmpjes die ik graag wil kijken, echter het lijkt wel onmogelijk!! Ik heb BS player gedownload, die geeft bij elk filmpje aan dat deze beschadigd zijn (allemaal dus!) of dat hij geen codecs kan vinden. Hij geeft aan, decoder zoeken? ook geen soelaas, want dit werkt ook niet. Quicktime werkt niet, VLC player speelt ook niet af... Het gaat niet om een enkel bestand, maar echt om alles wat ook maar .mov of .avi is... Wat doe ik nu verkeerd? Of doe ik wel iets verkeerd??

Daarbij, zojuist zie ik dat er ook geen .mpg afgespeeld kan worden. Ik heb een gloednieuwe laptop met standaar media player erop... Waarom speelt er niks af behalve muziek?????

Groet,

Arthur
 
correctie .avi ook en .mov niet, want dat is een quicktime movie om het zo te noemen en .avi speelt Windows Media Player wel af, of te wel het kan zijn dat je een codec mist voor die extensies.
 
Misschien moet je DivX player eens proberen? Die speelt bijna alles. En al zeker .avi
 
Hoe kom ik dan aan codecs? En via BS player zou je, volgens bronnen, alles af kunnen spelen...?

En als ik quicktime download, kan ik dan alle .mov bestanden afspelen, zo niet hoe kom ik hiervoor dan aan codecs??
 
Met vlc kan je dit echt wel afspelen hoor.

Krijg je 1 of andere foutmelding als je het bestand met vlc opend?
 
ik sta nu op het punt om te gaan... ik ga het morgen weer met VLC proberen, en ook met Divx... ik laat het jullie morgen weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan