Wie o wie wil gratis reklame maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

melslenstra

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
Ik ben bezig met een site over het maken van websites, en zoek wat mensen die een site hebben die voor beginnende en gevorderde webmasters interessant is. Laat het ff weten. Er is plek voor banners van 468x60.
Greetz Mels Lenstra

Nooit verkeerd (zie handtekening).
Ik sta zelf al op http://frontpage.pagina.nl en leejoo's, misschien wel handig om jezelf daar ook aan te melden als je site klaar is.
Uiteraard zet ik gaarne een link terug op m'n site ;)

Ik wou dat mijn site al in de lucht was en bezoekers trok want dan had ik hem met alle plezier erop gezet (wel op bepaalde secties, m'n site gaat over jongeren en niet iedereen uit die doelgroep is erin geinteresseerd... ;))

Stuur alle banners naar webmaster@homepagehulp.tk
Banners met een formaat anders dan 468x60 kan ik niet echt goed kwijt op de site, dus liever niet. (zeker niet groter!)
Het zou trouwens ook wel leuk zijn (als daar plek voor is), om mijn banner ook op jouw site te plaatsen als de site klaar is (hoeft niet hoor:))

PS Ik heb er nog steeds meer nodig!!!

kleiner liever niet, en in flash gewoon file>export movie en dan animated GIF toch?
als je toch een kleinere banner wilt, zet em dan gewoon in een bestand dat wel 468*60 is toch? (lang leve copy&paste)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan