Wie verstaat dit?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

freezera

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
63
Ey,

Ik heb een raar probleem, Ik heb namelijk een muziekschijf en een downloadschijf.
Nu plaats ik men muziek die ik download eerst op men downloadschijf en dan pas op men muziekschijf.
Nu wou ik een paar albums knippen naar men muziekmap (op men muziekschijf) en als ik dan plots die albums wou openen krijg ik de foutmelding. "Toegang geweigerd".
Maar als ik die albums kopieer naar men muziekschijf dan zijn de mappen wel toegangkelijk! Met de albums is niks mis mee, zijn gewone .mp3 files.
Ook zijn men andere albums die al in men muziekmap stonden nog toegangkelijk.

Misschien belangrijk detail: Ik heb vanmorgen men muziekmap geknipt van een IDE schijf naar een SATA schijf omdat deze groter was.

PS: Ik heb geen bekende virussen gescand met Kaspersky 6.0 Internet Suite Signature Date 26/01/07.

Iemand een idee?

Groetjes
Freezera
 
Laatst bewerkt:
Update:

Gelijk welk bestand ik naar deze map knip, allemaal worden ze ontoegangkelijk.
Hiermee is uitgesloten dat het om corrupte files gaat binnenin men nieuwe albums.

Ik heb een .txt aangemaakt en geknipt naar de desbetreffende map en het bestand
was niet meer toegangkelijk.

Update 2:

Als ik een bestand dat toegangkelijk is binnen de map muziek wil knippen naar een andere map
blijkt dit bestand plots ook niet meer toegangkelijk.
Kopieer ik het bestand uit de map naar een andere locatie is het wel nog toegangkelijk.

Rare situatie :s

Ideeen zijn altijd welkom.

Groetjes
Freezera
 
Laatst bewerkt:
Gewoon de rechten overnemen, hier staat ook het een en ander erover, maakt niet uit of het XP of Vista is.
 
krijg nu wa. idd als ik het tabblad beveiliging erbij haal blijkt dat ik geen rechten heb op deze mappen en ik dus ook de rechten zelfs als admin niet kan aanpassen. wat raar is maar als ik naar men HDD ga in deze computer kan ik wel de rechten overpakken over heel de schijf en dus ook over de nieuwe albums :)

Nijg bedankt Lange Pier om me hierop te wijzen!

Probleem Opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan