Wie weet een gratis firewall voor Vista 64-bit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet UAC beter niet uit maar op "silent", dan is je PC nog wel beveiligd maar zonder die meldingen.

Ik heb het progje geïnstalleerd. Ik voel me weer een stuk veiliger. Mijn router heeft een firewall, mijn hoofd PC heeft een firewall en op de achtergrond biedt de UAC functie van Vista ook nog eens extra zekerheid. daarbij draai ik met regelmaat Spyware doctor en Super Spyware professional. Dit lijkt me wel afdoende. Wederom thanks for the tips.

Ps: Iemand nog een tip voor een TV kaart die overweg kan met Vista 64 bit? Ik heb nu de Hauppauge Win TV PVR 150. Ik heb de 64 bit driver van de Hauppauge site gedowned, maar deze werk alleen in combi met Windows Media Center. Althans dat beweert men bij Hauppauge. In 1e instantie kreeg ik alle zender te zien via Windows Media Center, maar na een reboot ging alles op zwart. Ik stuur de TV-kaart dus retour, maar ben wel op zoek naar een goede vervangen. Ik sta open voor tips...!!!

Laatst bewerkt:
Je kunt voor je laatste vraag beter een nieuwe topic starten in de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan