wie weet er een goed mail programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hallo
wie weet er een goed mail programma,waarbij ik de csv of wab kan gebruiken van outlook expres
ik heb nu thunderbird ,windows mail en livemail maar niks werkt er met wat ik net opnoemde
wie weet een mail programma dus

bedankt

Wat is je probleem met Thunderbird dan Bertus?

Bertus heeft een vraag over hetzelfde onderwerp gesteld, maar wenst daar verder niet op in te gaan.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=3095221#post3095221

Het probleem van Bertus kan dus prima worden opgelost.
Hij zegt dat Thunderbird geen csv-bestand accepteert, maar dat doet het wel degelijk. Alleen het scheidingsteken en de veldnamen moeten gewijzigd worden ...
Maar dat is hem kennelijk teveel moeite en daarom stelt hij 'gewoon' een andere vraag hierover zonder fatsoenlijk te reageren .....
Net-iquette heet zoiets ....
Ik vraag me af of het moeite loont om veel energie te steken in vragen van 'leden' ......

Laatst bewerkt:
sorry hoor maar ik dacht dat ik "netjes " geantwoord had dat thunderbird csv bestand wel accepteerd ,maar dat ik niks te zien krijg ,zoals bij outlook het geval is
en als ik bij adressen kijk,dat er wel wat staat ,maar bllinde regels ,dus is het gokken ,wie er onder staat
dus ga nou niet zeiken,dat ik niet antwooord ,het is verdomme ook nooit goed hier:evil:

.... ongelofelijk zo'n reactie!
De oorzaak van je probleem heb ik aangegeven én de oplossing.
Maar natuurlijk joh ..... het is allemaal 'gezeik'!

als ik de punt komma verander in een komma ,blijf ik een lijst met envelopjes zien en geen namen
dit zie ik onder een envelopje staan
v d Gronde;fritsvandergronde@xs4all.nl;;;;;;;;;;;;;;

sorry voor het uitvallen,van daar net

Laatst bewerkt:
met de hand allemaal aangepast en het werkt
bedankt:love::thumb:

maar ik zoek even goed een goed email programma waar ik de WAB zo kan importeren:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik gebruik eM Client al een tijdje. Outlook en andere e-mail clients kunnen er gewoon niet tegen op. Ik ben bezig met de NL vertaling, dus dat gaat ook nog eens goed komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan