Wie weet wat van de software van Multiscope nl. viviscan.

• Onderwerp starter Onderwerp starter KAS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KAS

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Laatst heb ik mij aangemeld bij een bedrijf om af en toe een enquete in te vullen voor een kleine beloning.
Het bedrijf heet multiscope.
Gisteren kreeg ik een e-mail of ik hun software wilde installeren namelijk Viviscan.
Elke keer als ik nu wil inloggen op internet dan krijg ik de volgende melding:
Server www.visiscan.nl op Multiscope Visiscan Service vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Pas als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ingevuld kom ik op de eigenlijke beginpagina van internet (google in mijn geval).

Betekent dit dat ze nu alles nagaan wat ik op internet doe, of hoe werkt dit programma nu eigenlijk?

kas.

ja nutuurlijk doen ze dat ,wat dacht jij dan?? dat heb je nou met geld verdiende site's :D:D:D

Dit waren de handelingen die ik moest doen:Ga naar Extra (rechts boven) - Internet-opties (één van de onderste opties)

Ga naar tabblad Verbindingen (linksboven)

Breedbandverbinding (ADSL of kabel) : kies LAN-Instellingen
of
Traditionele verbinding via telefoonlijn : kies Instellingen

Zet een vinkje bij Automatisch configuratiescript gebruiken

Plak achter adres het door u eerder gekopieerde adres http://www.visiscan.nl/scan.pac

Het adres plakken doet u doormiddel van de rechtermuisknop in te drukken in het adresvak en dan te kiezen voor plakken.

klik op OK

klik nogmaals op OK

En dit was het resultaat wanneer ik in wil loggen:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan