• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie wil hier nog even naar kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom vraag je dat niet in de vraag zelf.
ik kom nu op een pagina uit waar meer vragen staan.

Ik zal een mod vragen of deze dicht kan.

Puppie,
Sorry voor het ongemak maar ik heb geprobeerd om de link naar m'n vorige vraag te plakken. Die vraag had ik reeds op afgehandeld gezet maar er alsnog een vervolgvraag aan toegevoegd die, naar het zich laat aanzien, niet meer bekeken is nadat het op afgehandeld is gezet.
Heb de link aangepast

Laatst bewerkt:
Om het helder, snel en makkelijk te houden, zou je je vraag hier eens kunnen herhalen?

Natuurlijk wil ik dat.

Dit is de vraag die ik stelde en inmiddels tot volle tevredenheid door LucB is beantwoord:

Voor het vullen van een combobox heb ik bij Definiëren van namen het bereik in kolom B de onderstaande formule gezet in "Verwijst naar". De bedoeling is om het bereik dynamisch te maken. Bij toevoeging van gegevens is en blijft alleen B2 zichtbaar in de combobox. Ook als ik naar namen Definiëren ga en in de formule klik dan wordt alleen B2 geselecteerd. Wie van jullie gaat hier de hoofdprijs winnen?

=VERSCHUIVING(Privè!$B$2;0;0;AANTALARG(Privè!$B:$B)-1)

Luc stelde dat er met de formule niks mis is en heeft een bestandje geplaatst waarbij de beide manieren van combobox gebruik demonstreerde. Zodoende kwam ik op de vervolgvraag.

Mijn vervolgvraag was(gesteld nadat ik de vraag op opgelost had gezet):

Na wat experimenteren ben ik er achter dat het variabel maken van een bereik niet werkt bij het gebruik van de combobox uit de werkset als er formules in de betreffende kolom staan. bij gebruik van de combobox uit de werkset heb ik daar geen last van.
Is hier een verklaring voor?

Deze is dicht. In de huisregels staat dat je geen topic opent met alleen een link naar een ander topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan