Wie wil/kan me een powerpoint met nieuwjaarswens toesturen,wat ik kan invullen met..

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie wil de moeite nemen om me een PowerPointpresentatie met nieuwjaarswens toe te sturen of een link te plaatsen?

Een PowerPoint waar we zelf de tekst en eventueel foto's kunnen veranderen?

Onze dank is bij voorbaat erg groot!!:shocked:

Keuze uit meerdere, veel plezier met de presentaties : Klik

Laatst bewerkt:
Is inderdaad mooi,maar kan helaas geen tekst invoegen,is beveiligd

Bedankt voor je berichten.

Deze site is inderdaad mooi, ik heb maar 1 powerpresentatie nodig van Gelukkig Nieuwjaar, waar ik ook tekst en wat persoonlijke foto's kan toevoegen.

Deze moet dus :thumb:ONBEVEILIGD zijn, al heb ik er natuurlijk wel begrip voor dat mensen deze beveiligen!!

Bedankt voor je berichten.

Deze site is inderdaad mooi, ik heb maar 1 powerpresentatie nodig van Gelukkig Nieuwjaar, waar ik ook tekst en wat persoonlijke foto's kan toevoegen.

Deze moet dus :thumb:ONBEVEILIGD zijn, al heb ik er natuurlijk wel begrip voor dat mensen deze beveiligen!!

Ik zal proberen wacht. Geef me je mailadres gebruik geen @ maar at. Haal dit later weer uit je bericht.

Laatst bewerkt:

Oke bedankt ze zijn onderweg naar jou toe laat maar weten of het is gelukt. Succes ermee.

P.S. ik heb mij mailadres al weggehaald.

Laatst bewerkt:
Beste Manamana, erg bedankt

Wat leuk dat je ons zo prima geholpen hebt! We zijn er erg blij mee. We kunnen ze ook volgend jaar nog gebruiken.

Nogmaals dank!!:thumb::)

WE wensen je een heel gezond en gelukkig 2015 !!!

even als opgelost zetten

groetjes,:thumb::thumb:

groetjes,:thumb::thumb:

Wat leuk dat jullie het leuk vinden. In ieder geval kun je zo een paar jaar vooruit. Wellicht tot ziens op dit forum. Ook alle goeds voor 2015, inderdaad vooral gezond en happy. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan