wie wil kijken naar wat met mijn laptop aan de hand is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je misschien iets duidelijker zijn waarvoor je hulp nodig hebt?
Als je niet vertelt wat het probleem is, kunnen de leden van Helpmij je niet helpen.

Om te starten een gokje in het wild; Kijk even naar m'n onderschrift en volg de onderstaande handleidingen als je vermoedt dat er een virus op je computer zit.

ik krijg vaak t melding dat internet expoler t niet meer doet

Ik denk dat de Helpmijers toch graag nog wat meer info hebben hoor :)

- Info over je computer
- Doet het probleem zich voor op 1 website of op meerdere websites?
- ...

Info Pc

Hoi,
als je niet wat meer info geeft over je pc/laptop (merk/type en welk besturingssysteem en wélke (versie) Internet Explorer) zul je hier niet veel reacties meer krijgen vrees ik.
Wat je aangeeft (toshiba) is niet genoeg welk type (b.v. Satellite) en typenummer b.v. Lxxxx
We wachten af.

en waar kan k al die informatie vinden ? ik dacht dat k via hijchekthis een oplossingen zou kunnen vinden:o

en waar kan k al die informatie vinden ? ik dacht dat k via hijchekthis een oplossingen zou kunnen vinden:o

Onderaan je laptop zal er wel ergens een vermelding staan van Toshiba met op dat etiket alle bijhorende informatie. En je zou echt wel meer uitleg moeten geven wat je juist doet, welke melding je krijgt, het voor ons stap voor stap uitleggen zodat wij je stap voor stap kunnen helpen :);)

model naam : satellite L550-13K7
Serial x9365199k
en ik heb windows 7
en ik krijg vaak de melding dat internet expoler t niet meer doet

Probeer 's ff dit, ga in je browser naar extra>internetopties en kijk dan ff naar 't volgende plaatje
GeavanceerdHerstellen.jpg
Let op, als je kiest voor "Opnieuw instellen" dan krijg je nagenoeg een kale Iexplorer,dus worden evt. toolbars en andere invoegtoepssingen verwijderd en alle instellingen op standaard gezet.
Bij "geavanceerde instellingen herstellen" worden deze teruggezet naar de standaardwaarden en moet je ze evt. zelf weer aanpassen.
Kijk ook of "crashherstel" aangevinkt staat.
Succes.
Edit: als je tab "geavanceerd" open staat, klik dan eens op het ? teken bovenin het venster daar kun je 't nog eens rustig nalezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan